Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Zal er dan al minimaal en sluis tussen moeten maken en hou dan bijna geen beweegruimte over.
. Dan word het wel aan de lange teugel recht uit. Anders ben ik Roos enkel aan het voort slepen en kom ik gesloopt terug (wandelen = stom en saai, lange teugelen = werk en leuk volgens Roos). Die andere 2 vinden wandelen wel gezellig, Roos heeft er altijd al de schurft aan gehad (naast de fiets vind Roos ook stom).
. En m'n twenter was aan de schijt als ze een paar uur in de paddock stond, op het land niet (dacht eerst aan zand, toen pas aan het zoutblok). Ding weg gehaald, mest weer normaal
.
. 'Krijgen ze zo'n mooie gevulde bovenlijn van' was de rede, maar omdat zijn hele manier van voeren wat apart was kreeg ik idd een pony met een mooie volle bovenlijn terug, maar ook met een raar opgetrokken buik (heeft daar 2 weekjes gestaan).
.

MiniLoe schreef:Is er iemand die mij iets over mamaloe kan melden betreft de filmpjes?