Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wittepit schreef:Ik meld me aan bij dit topic, met eigenlijk een zelfde verhaal als Hafje81. Zit in afwachting van een passessie voor hoefschoenen om mijn merrie niet meer te hoeven beslaan. Ben benieuwd of en hoe het gaat bevallen en ga me tot die tijd lekker inlezen!
Hafje81 schreef:Ik heb cavallo's. Mijn paard lijkt er geen last van te hebben (geen schuurplekken/wondjes/..)
En hij is inderdaad ook nog maar pas bekapt.
De hoefschoenen heb ik in een ruitershop gehaald. Deze heb ik gisteren terug gebeld en ze vertelden me dat het niet erg is dat ze klapperen zolang paardje er geen last van heeft.. Ook omdat hij pas bekapt is.
wittepit schreef:Ik heb inmiddels mijn Equine Fusions (volgens mij de all terrain) en mevrouw liep er vrolijk mee weg! .......!
Floortz schreef:wittepit schreef:Ik heb inmiddels mijn Equine Fusions (volgens mij de all terrain) en mevrouw liep er vrolijk mee weg! .......!
Oh gut...toen ik de allereerste keer z'n schoen aandeed heb ik me half dood gelachen. Hij vond het zó ontzettend gek, dat ding aan z'n voet, dat hij bijna omviel...![]()
![]()
Na schoen 2 was het over, en nu weet hij niet meer beter.
Hafje81 schreef:Misschien een stomme vraag: maar dat opvullen: moet je dan best een zooltje in de hoefschoen leggen of maak je een 'flapje' over de hoef? Ik kan er mij niks bij voorstellen hoe ik die schoen zou moeten opvullen