Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Yelizaveta schreef:Mag ik trouwens aspirine poeder geven? (Acetylcysteine) heb nog een hele pot staan.
Polly schreef:Yelizaveta schreef:Mag ik trouwens aspirine poeder geven? (Acetylcysteine) heb nog een hele pot staan.
Ik gok op een typfout maar acetylcysteïne is GEEN aspirine (dat is namelijk acetylsalicylzuur).
Ik heb afgelopen weekend nog een mens gezien met een anafylactische shock na het nemen van acetylcysteïne.
Meteen dierenarts bellen voor juiste diagnose en medicatie, als je eigen dierenarts het niet serieus neemt meteen een ander bellen.
Yelizaveta schreef:da is ook al geweest. Kwam toevallig ook voor mijn paard. Hij zegt gewoon te blijven doen wat we doen en zeker niet op het gras. Volgens hem was het nog niet zo ernstig
Odette_ schreef:Ik lees hier ook al mee sinds afgelopen zomer, ik weet zo niet meer of ik heb gereageerd, ik vond en vind het nog steeds heel leerzaam om mee te lezen, helaas zijn wij het gevecht nu bijna twee maanden terug verloren en heb ik mijn pony moeten laten gaan.
Ik heb thuis nog 20 pillen prascend liggen, en aangezien er hier ook wel een aantal paarden met cushing zijn zet wil ik ze hier ook even aanbieden, dus iemand hier die ze voor een leuke prijs wil overnemen? Stuur mij dan maar een PBtje.