Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zelfs na een hele dag op de wei is hij echt vlot.
ik hoef nu weinig moeite meer te doen om hem te laten lopen, uit zichzelf is hij ineens heel actief. geerke schreef:het valt mij wel tegen dat je hem nog niet op gewicht hebt binnen de 24 uur dat je hem hebt
...
wij mogen wel door in de M vaardigheid. Dus nu een paar weken trainen op de vaardigheid; dat is met de koets op snelheid door het parcours met pylonen en balletjes erop. Ieder balletje is 3 strafpunten. Wij verliezen op snelheid, dus we moeten proberen foutloos te blijven. MiniLoe schreef:hier is vanmorgen ons hooi veregend, kan wel janken.
Ik had het er persoonlijk nog op laten staan maar donderdag middag is het gehooit, savonds regen gehad.
vrijdag droog en 3x schudden, gister droog en 3x schudden en hadden gehoopt het vandaag droog binnen te kunnen halen maar helaas, vanmorgen stond ik op met flinke regenbuien....

hoop voor je dat het weer meevalt
Wat een leuke bonte hopelijk heb je veel plezier met hem. Ben zo benieuwd hoe hij er over een aantal maanden uit ziet als er wat kilootjes af zijn.
Wij hopen morgen te persen. Gaan alles maar voor de zoveelste keer wenden. Gelukkig hebben wij een geweldige boer die dat voor ons doet en ook echt meeleeft. Hij woont daar nu zowat
. Ze zijn nu weerhopen (had er nog nooit van gehoord) aan het maken zodat alleen het bovenste gedeelte nat wordt (zo hard regent het niet) en morgen schudt hij alles weer los. Pfff wat een ellende dit jaar. En ik wil koste wat het kost pakjes, want kan niks met geplastificeerd spul doen, maar een ex bevangen shet en een fjord die toch al aan de zware kant is.
Citaat:janouk: gefeliciteerd met je promovatie naar de M.
Wij waren al een paar maanden geleden gepromoveerd. En nu mag Janouk proberen zich te meten op de Hippiade met de toppers. (alleen hadden wij het liever in de dressuur gedaan; dat is meer ons ding
)
)