Zo te zien/lezen zijn jullie allemaal nieuwsgierig naar het soort/merk glucosamine die mijn DA voor zal gaan schrijven. Nou, zodra ik meer weet dan laat ik het jullie weten hoor
! Mijn DA is nog bezig met het uitzoeken en oriënteren dus heb geen idee hoe lang dit op zich laat wachten.
TigerBD schreef:Hey Jalo! Dat is niet niks wat je paardje allemaal heeft. Dat verwacht je toch niet zoveel dingen, gelukkig kon ze geopereerd worden, kan ze dan volledig herstellen van die ocd, of is het alleen een verlichting van pijn geweest? en ben ook wel benieuwd wat ze verder met die spat gaan doen. En hopelijk is ze al een stuk opgeknapt over een maand stappen. Moet jij ook op het harde stappen? En staat ze/hij nu op de wei?
TigerBD - Ik had inderdaad niet verwacht dat er zoveel mis zou zijn met mijn kereltje
!
De losse fragmenten(ocd's) zijn verwijderd dmv een arthroscopie, dus we gaan er vanuit dat hij volledig zal herstellen en geen pijn meer heeft na het volledige herstel. Hij heeft voor zover ik kan beoordelen geen pijn gehad van en na de ingreep. Ik moet inderdaad 2 x per dag 10 minuten stappen aan de hand op harde bodem en verder heeft hij nog steeds stalrust. Ivm de arthroscopie mag hij gewoon 6 weken helemaal niks doen .. niet in de weide, niet in de bak etc. Alleen stappen aan de hand op harde bodem! A.s donderdag is het 3 weken geleden dat hij is geopereerd en moeten we vanaf dan nog 3 weken stappen aan de hand. Dus 6 weken na de operatie terugkomen in Emmeloord voor nacontrole en hopelijk mogen we dan weer beginnen met opbouwen als alles goed gaat!