Mijn ventje staat dag en nacht buiten, vandaar dat hij z'n uggs mocht houden toen ik hem te lijf ging met het scheer apparaat. Met de vorst heeft hij met 2 halsdekens (en 2 gewone dekens, hij was dus goed ingepakt

Heb wel de neiging om z'n benen alsnog te scheren zodat ik beter kan voelen voor pulsatie, maar hij krijgt nog het voordeel van de twijfel. Hij oogt te fit en blij om weer bevangen te zijn.
De MSM krijgt hij op aanraden van mijn VA omdat hij vorige week zo twijfelachtig deed (en nog steeds wel).
Hij krijgt van die pavo ongeveer de helft van wat hij volgens de verpakking nodig zou hebben. Hij kreeg de gewone hoeveelheid tot hij begon te kwakkelen en bij werk een half handje muslie er bij. Hij krijgt dus pas sinds vorige week weer minder, neem aan dat hij geen flinke te korten aan vitamine E krijgt in een week.
Oh ja, hij heeft tot 1,5 week terug ook nog wat equitop forte gehad er bij, naar aanleiding van het bezoekje van de VA in januari, niet omdat er tekorten waren, maar wel om hem te ondersteunen voor de zekerheid.
Begin januari is hij uitgebreid bloed getest en daar kwamen geen tekorten uit. Zijn schildkier is ook extra na gekeken naar aanleiding van een tip van de holistisch therapeute die er bij geweest is van het najaar.
Ik vind het ook zo moeilijk om er weer de VA bij te halen. In januari had ze ook al een gezond paard (glimmend, blij, mooi op gewicht, kwa bloed prima) voor zich waar ik over zat te miepen. En nu is het weer niet aanwijsbaar wat het nu is.