Veulen al ruim 3 weken op 3 benen. Update: ingeslapen, blz42

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:56

Hier nog een stille meelezer.... Wat vreselijk om te lezen dat er geen mooi einde aanvastzit voor rebel. je hebt alles gedaan voor hem wat je kon en nu was dit wederom de beste keuze hoe moeilijk ook.
heel veel sterkte |( Y;(

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:56

Owh wat erg kleine Rebel. Ik had zo gehoopt op goed nieuws. Je hebt alles gedaan wat mogelijk was. Heel veel sterkte met het verdriet.

diditje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:58

En dan te bedenken dat Utrecht je niet eens wou helpen maar ja hij is nu uit zijn lijden verlost en speelt met alle veulens daar boven heel dapper dat je deze beslissing hebt genomen en bij de operatie was wqan hij had niets beter kunnen wensen dan jou en heel veel sterkte Y;( de toetsen borden kunnen straks van heel bokt vervangen worden door de tranen

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:58

jeetje de tranen staan in mijn ogen,wat vreselijk dat het zo is gelopen,je hebt echt alles gedaan wat je kon,ik wens je heel erg veel sterkte met het verlies van rebel

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:59

Melanie5 schreef:
Rebel is er niet meer. Hij is om half vier rustig ingeslapen. Zijn heup kop was totaal verrot. Hele scherpe randen, totaal weg gevreten door de infectie. Er kwam liters troep uit de omgeving van de heup. Echt een emmer vol. Hij heeft ontzettend pijn gehad en dit was nooit beter geworden. Hij ligt bij zijn moeder in het land. Ze heeft gehinnkt en gesnuffeld. Nu staat ze te eten. Morgen haal ik hem weg en gaat zij weer in de groep. Het is goed zo, ik heb alles gedaan maar het mocht niet baten. Nu mag hij daar boven spelen en echt veulen zijn. Het ga je goed mannetje...

Sprakeloos Y;( Heel veel sterkte Melanie!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:02

Melanie5 schreef:
ik ben bij hem geweest tot het einde. Ik was erbij toen zijn moeder bevrucht werd, hem zijn voetjes gevoeld tot zijn moeder werd opgevoeld, ik heb hem geholpen bij zijn geboorte en nu heb ik begeleid naar zijn einde. Ik voelde zijn hartje stoppen. Veel te vroeg, veel te snel. Ik ga hem missen, die dappere kleine man. Mijn ventje. Dank voor al jullie lieve woorden en steun.

:(:) ik vind het zo vreselijk rot voor je......
weet je nu wel waardoor die ontsteking daar is gekomen?
Heb je antwoord op al je vragen?
Je bent echt goed voor hem geweest........je hebt de beste keuze gemaakt......ik vind je dapper

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:04

Hier nog een meelezer... Ik wil je heel veel sterkte wensen!

knollentuin

ach..dat is triest Y;( weet niet wat ik zeggen moet, ik had nog zo een goede hoop omdat hijtoch steeds zo goed leek te gaan.
maar ik denk dat we het allemaal eens zijn hier op bokt: meer en beter had je het niet kunnen doen.
sterkte de komende tijd

diditje97

ben benieuwd naar de foto's die je nog hebt als je ze nog kan bekijken ondanks je verdriet.

Pauline

Arme Rebel, arme jij..Jullie hebben samen zo je best gedaan, zoveel doorstaan. Maar als hij zoveel leed dan kon je niks anders en heb je de allerbeste keus gemaakt die je kunt maken. Het is echt goed zo. Heel, heel veel sterkte, ik heb diep respect voor je.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:07

ah neee |( heeel veel sterkte :(:)
rebel mag echt blij zijn met een baasje zoals jou !

xxelviraxx

Re: Veulen al ruim 3 weken op 3 benen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:08

He bah, echt vreselijk dit. Heel veel sterkte. Ik ben wel benieuwd hoe de infectie is ontstaan.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:10

Sterkte Melanie :(:)

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:10

Ow...heel veel sterkte met je verlies...

Ik, als buitenstaander zit hier al met tranen in mijn ogen, doorheen heel het topic ben ik, en alle andere bokkers beginnen meeleven.

Ik bewonder je dat je hem een kans hebt proberen te geven, je hebt alles gedaan wat in je macht lag.
Zoals je zelf al verwoorde, je was er voor hem van het begin tot het einde...

En zoals een bokker al zei, hij is voor altijd in je hart...

Ik wens je echt nog veel sterkte. Y;(

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:12

Och wat een zonde |( , het was een prachtig mannetje !! heel veel sterkte Y;(

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:12

;( ach die rebel,zo'n lief knap mannetje,wat een gouden karakter heeft hij gehad,zo lief met zoveel pijn..

je hebt echt alles voor hem gedaan wat je kon doen,en ook hem laten gaan is een teken van liefde,hoeveel pijn dat ook doet...

heel veel sterkte met het verlies van kleine rebel...

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 17:13

waarschijnlijk is het toch ontstaan door een gewrichts infectie ergens in de heup. Daar hadden we nooit bij gekunt. Het is gewoon dommelt pech dat hem dit is overkomen. Niets aan te doen. Nu heeft hij geen pijn meer. Hoop dat de merrie morgen weg wil bij hem, dan kan ik de rendac bellen. Dat went nooit, dat ze je dieren ophalen.

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:14

Veel sterkte Melanie, ik hoop dat je ondanks het grote verdriet ook een stuk rust zal kunnen vinden, enerzijds om je alles gedaan hebt om te helpen en anderzijds om je uiteindelijk toch de kans gehad hebt om mee te kijken wat er binnenin verkeerd zat en dat je weet dat het nooit meer in orde had kunnen komen.

Ik hoop dat "straks" zijn halfbroertje Wolfje iets van het verdriet kan wegnemen.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:15

Ongelooflijk veel sterkte..

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:16

Pfff wat vreselijk. |( Maar het was het laatste wat je kon doen voor hem en je hebt werkelijk er werkelijk alles aan gedaan om hem te helpen, diepe respect daarvoor. :(:) Heel erg veel sterkte de komende tijd Melanie! Y;(

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:18

oom wat erg maar je hebt alles gedaan wat je kon.
stekte!
/3 Y;( rust zacht Rebel! Y;( /3

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:18

Dit is gewoon zo'n vette pech dat hij in het begin ook een ontsteking in zijn knie had, daardoor heeft de da niet verder gezocht, heel logisch, maar in zijn heup zat het toen ook al. Maar als al die antibiotica toen al niets uitrichtte dan had er ook verder niets meer geholpen, door de pijnstillers heb je hem ondanks alle zorgen toch nog een poos bij je gehad, de liefsten gaan altijd te vroeg, bah, ben er naar van.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:20

Melanie, ik wil je heel veel sterkte toewensen!
Jij hebt meer gedaan als menig ander en wat was Rebel een sterk veulentje..Wat een super karakter..

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:22

ach jongens toch, veel sterkte hé meid! je hebt meer dan je best gedaan

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:23

Zwaar kl*ten :(:)