WolinLotte schreef:Daarnaast heeft Wolin ook vrij lange koten, niet kort en stevig, maar slank en dun.. En dat werkt natuurlijk ook niet met zo´n platte voet.
Yade hetzelfde

klein beetje week gekoot ook wel.
Ik vind dat zo lastig, je weet ook niet vantevoren of je smid goed is of niet, dan moet je het van ervaringen van andere mensen hebben maar als ik zie hoe sommige paarden op hun voeten staan en de eigenaren toch tevreden zijn.. dan ben ik misschien wat kritischer dan andere eigenaren.
De smid op de vorige stal was best goed, maar gaf mijn haf altijd wat te weinig opzet (in mijn ogen), bij mijn vorige smid liep ze beter.. maar die woont in zeeland en komt niet hier naartoe. Nieuwe smid is een aardige vent maar ik weet dus gewoon niet hoe kundig hij is als ik hem ga vragen om Yade te beslaan

hij is slechthorend en dat is toch wel wat lastiger communiceren, wat ik nu juist zo belangrijk vind.
Wolin heeft dus geen roll over/equilibrium of zoiets?
Het valt overigens best mee hoe slecht Yade haar hoeven zijn hoor, in Bodegraven is er zelfs niks over gezegd, maar misschien kan het nog net dat zetje geven.. er moet toch een oplossing zijn

Vervelend dat ze zo heftig reageert op een nieuwe buurman, Yade heeft met oud en nieuw even staan flippen in haar stal (ondanks tranquigel), hield ook mijn hart vast de volgende ochtend..