Hephaistos schreef:Fabersmid: Nee, dat zou mooi zijn als we dat er ook nog bij gingen doenMijn klanten houden hun paarden gelukkig voornamelijk in de buitenlucht .... Verschil zie je duidelijk in de hoeven.
Wat zal het tarief om hoog gaan.
Gelukkig komt het niet veel voor, loopstallen waar de groepen opfok voor de nacht staan. Of iemand die niet netjes uitmest. Dat is dan ook weer aan de hoeven terug te zien.
Ja de hoeven laten veel zien, meer dan sommige lief is.
Mijn klanten houden hun paarden gelukkig voornamelijk in de buitenlucht .... Verschil zie je duidelijk in de hoeven.

... hielen die eroverheen groeien + takken zijn veels te kort = hetgeen het hoefmechanisme verruineert en voor ondergeschoven verzenen zorgt.
). Die draver, die is beslagen zoals de meeste dravers: tenen lang laten omdat het idee is dat ze daarmee harder lopen, en takken van het ijzer inkorten om vangen te voorkomen.
die vond ik persoonlijk nog slechter. Helaas bleek gisteren dat het ijzers onder voet was verschoven en hij in de lip was gaan staan (dubbellips) dus moesten ze er onder vandaan en heb ik geen foto's gemaakt. Ben ik toch heel blij dat ik het ijzerwerk door de stalsmid heb laten doen.

dat zit verstopt ergens onder de hielen in de verte