balance schreef:1522: paardenbloemen zat straks... die zal ik ook eens voeren.
Ik denk dat je kunt zien of een dier pijnvrij loopt als het anders loopt na het toedienen van een pijnstiller.
Mijn pony heeft pijn, kan niet anders als ik haar zie strompelen. Ook haaruitval trouwens, op een wat vreemde manier.
Zwelgje27: zie hierboven. Ik kan duidelijk zien (denk ik) als ze gelukkig is en wanneer niet. Aan haar hele houding. Op het moment kan het echt wel beter. Ik heb de mineralenkuip weggehaald want daar zit toch echt molasse in. Ik heb met de fabrikant gebeld.
Maar die kuip is al een paar dagen weg zonder dat ze nou echt jubelend vooruit gaat helaas.
We hebben regen gehad dus een lekkere moddergrond onder d'r voetjes in de paddock.
Ik wacht maar weer af, bedankt voor het vragen. Inulin kwam ik tegen op het internet.
De paardenbloem is een remmer geen pijn stiller, Pijn herken je wel veel flamen dit doen ze niet alleen om geuren te herkennen andere ademhaling en wellicht meer zweten erbij ... Ik zou haar droog zetten zo snel mogelijk ook al is het moeilijk organisch zwavel om van binnen uit herstel te bieden tip misschien werkt Laminaze paarden drogist.nl.