mirgino schreef:
Netjes!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kasmir schreef:Ik ben trouwens heel blij met mijn hoefsteun, heerlijk bekappen nu ik de voet ook makkelijk kan afronden. Vind de steun overigens heel handig, het niet wisselen vind ik in al mijn luiheid echt heel fijn
Nadia schreef:Hoe werkt het met je Hoof-it? Ik zit te kijken naar of deze of de Hoofjack. Die laatste lijkt me iets stabieler, maar daar moet je wel steeds wisselen van opzetstuk.
Nadia schreef:Marjo, ik neig zelf ook naar de hoofjack. Ik zat zelfs te kijken naar de medium versie, omdat die lager is. M'n merrie is al op leeftijd en niet meer zo heel soepel. Als ik een lagere variant heb, dan kan ik em misschien langer gebruiken.
Alleen, ik wil de roze versie en die is lastig te vinden in medium, zonder er gelijk de hoofdprijs voor te betalen. Ik ga dus even meten wat het hoogteverschil is tussen de medium en de standaard en dan kijken hoe of wat.
Rofah schreef:Ik heb een lang gesprek met mijn traditionele bekapper gehad en dit is het resultaat
Dat hij iets lager nog mag had ik zelf ook het idee maar het is ook even aftasten, het is nieuw voor mij en ook de hoefsmid.
Bijsnijden is gebeurd ivm beginnende rotstraal, ik kan nu beter overal bij met schoonhouden.
Zit er aan te denken om zelf een cursus te volgen, sowieso voor de info en wie weet dat ik dan ook het lef heb om zelf wat bij te veilen want dat laatste roept hij al langere tijd dat dat prima kan
Marjo89 schreef:Jammer van het bijsnijden. Want rotstraal wordt hier niet beter van.