Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MiniLoe schreef:haha nee mamaloe staat alleen op hooi momenteel, maar swinters schaf ik deze brokken aan voor Minime, afgelopen winter is dat goed bevallen, minime gaat nu ook van een handje muesli over op een handje grasbrok.
En als ik mamaloe een belonging wil geven dan wil ik haar daar een paar brokkies van geven ipv een snoepje ofzo.
de supermarkt had geen bieten meer
Zammie schreef:Voor degenen die GZH voeren, hoeveel geven jullie en van weidehooi? Vroeg me af of GZH dus als extra voor buikvulling wordt gegeven dat je weidehooi als hoofdvoer geeft of zie ik dat verkeerd? Geef nu nml stro bij en de ene is prima afgevallen, maar de ander (tinker) blijft me wat te vol bij het gewone weidehooi. Kan ik die straks als ik GZH heb dan wat minder weidehooi geven en dan aanvullen met GZH?
capopjekop schreef:Ja even lekker nergens over na hoeven denken, heerlijk. Paardjes zijn goed verzorgd, eerst door mijn pa en later door mijn buurmeisje. Grietje is eindelijk haar vacht helemaal kwijt en Amber begint langzaam weer wat vetjes op haar ribben te krijgen, dus het ziet er tot nu toe allemaal netjes uit.
Met Hittie ook alles goed? Heb je haar eigenlijk alweer gestart?
capopjekop schreef:Anders mss je hooi uit het buitenland laten komen, daar hebben ze volgens mij toch wel beter weer gehad.
lolclub schreef:Marcella schreef:Een verzakking van 4 mm is dit veel of val dat mee (iemand anders zijn paard).
Hangt ervan af welke 0 waarde ze nemen.
normaal wordt 3 tot 5 mm nog geen echte sincker genoemd.
Hoe loopt het paard en wat voor aanwijzingen vertonen de hoeven ?