Dat had ik in eerste instantie even gemist (hoewel het vrij uitgebreid vermeld is in haar verhaal, zondags hersens schuif ik het maar op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Delphi2 schreef:Met betrekking tot het loslaten zorgen dat de plakstrips niet te laag op de hoef zitten. Maar hoger plakken hielp hier ook niet. Kan ik anders maar keertje met jou mee kijken als je ze monteert?
Ben toch zelf ook erg benieuwd. Bij mij blijven de tapes op de hoeven echt super zitten. Moet ze lostrekken als ik er nieuwe op wil zetten.
Met betrekking tot de beschermkappen die er binnen een dag af zijn, een paar mm van de rand snijden zodat ze wat strakker op de hoef komen. Dat heb ik nog niet geprobeerd.
Grit schreef:Criollogek, het is de toon die de muziek maakt, vooral als je een product wil promoten.
Iemand op een, in jouw ogen, fout wijzen met uitroeptekens erachter, is niet uitnodigend voor een informatie-uitwisseling. Je kunt beter vragen wat de reden van de lengte is en in gesprek gaan.
Daarnaast maak je al een aantal keer verwijzingen naar dat het jammer is als het product om verkeerdere redenen in negatief daglicht komt terwijl er in mijn ogen allemaal realistische reacties voorbij komen van de mensen die het product inmiddels hebben. Het is een nieuw product, dus met kinderziektes en het heeft gewenning nodig om steeds handiger te worden in het gebruik ervan. Heel normaal, dat is niet negatief, dat is de weg naar een tevreden gebruiker of de conclusie dat het voor iemand anders toch niets is.
De meeste hier hebben anderhalf jaar geleden de keuze gemaakt te bestellen, dus open minded genoeg, anders geef je geen geld uit aan een onbewezen product.
Blijf je tips en ervaringen delen, zonder een te hoog tell-sell gehalte en ga er niet vanuit dat wat voor jou (jouw paard) geldt, voor ieder ander (paard) ook zo is.
Monique1963 schreef:Ik zit op de wip of ik nu reserveonderdelen voor mijn easyboots ga bestelen. (voor jouw renegades heb ik denk ik genoeg, maar die zijn voor achter)
Als ze nu binnen een maand komen, heb ik voor niets geld uitgegeven aan reservesets.
Maar nu ben ik al weer weken gehandicapt omdat ik of alleen op asfalt of alleen in bermen kan rijden. In NL dat zou dat ws geen probleem geweest zijn, maar die twee dingen heb ik hier nauwelijk, wel heel veel bospaden met scherpe stenen.
Dat kan ik haar niet aandoen. Ze loopt nu alweer gevoelig.
Monique1963 schreef:Jullie hebben me overgehaald. Vriendlief zegt ook dat ik reserve moet hebben. Wat er stuk is aan de easyboots en dus ook telkens stuk blijft gaan, zijn de banden die op de schoen genaaid zitten. Dus het stuk stof dat aan haar hoefballen zit en dat dan met klittenband om haar kootholte gaat. Omdat de easyboots zo ver naar achter de hoefballen uitsteken, trapt ze daar op met gek doen en dan wordt die stof compleet van de hoefschoen afgerukt. Dus dat moet ik opnieuw bestellen en het er dan op laten naaien door een schoenmaker of zo.
cinniz123 schreef:Jammer maar helaas,hier is maat 90 veels te groot!
Baal enorm want ze hadden gezegd dat het met zijn maat hoefje wel ging passen ivm dat je ze kleiner kunt maken maar de praktijk wijst anders uit.
Mijne gaan dus de verkoop in.
Dat wordt wachten of ze een kleinere maat gaan produceren![]()
[ [url=m/cA6afI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Monique1963 schreef:Een stuk stof is echt helemaal kapot, de andere is nog heel, die zou ik kunnen laten maken alvast door een schoenmaker.
Ik had nieuwe gaiters, althans het nieuwste type, Maar het is juist de stof die van het kunststof afgetrapt is. Dus ik moet de schoenmaker de stof aan het kunststof van de gaiter vast laten naaien. Kan het ook zelf met de hand doen. misschien is dat te doen. Zou ik moeten proberen.
Zal niet steviger zijn dan met de machine naaien, maar dat maakt kennelijk niet uit met zoveel geweld. Ze gaan daar iedere keer op kapot. Ik geloof dat dit mijn vierde nieuwe set gaiters gaat worden. Zijn zonder verzendkosten toch bijna 30 euro per stuk. Dat is 60 euro met zijn tweetjes. Dure business.
Fabster schreef:cinniz123 schreef:Jammer maar helaas,hier is maat 90 veels te groot!
Baal enorm want ze hadden gezegd dat het met zijn maat hoefje wel ging passen ivm dat je ze kleiner kunt maken maar de praktijk wijst anders uit.
Mijne gaan dus de verkoop in.
Dat wordt wachten of ze een kleinere maat gaan produceren![]()
[ [url=m/cA6afI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heb jij voor pony? Anders wil ik ze mss wwl over nemen. Moet wel even de hoef opmeten nog. Hoe groot is de hoef van die van jou?
Edit: 78 mm zag ik.
Delphi2 schreef:Monique1963 schreef:Een stuk stof is echt helemaal kapot, de andere is nog heel, die zou ik kunnen laten maken alvast door een schoenmaker.
Ik had nieuwe gaiters, althans het nieuwste type, Maar het is juist de stof die van het kunststof afgetrapt is. Dus ik moet de schoenmaker de stof aan het kunststof van de gaiter vast laten naaien. Kan het ook zelf met de hand doen. misschien is dat te doen. Zou ik moeten proberen.
Zal niet steviger zijn dan met de machine naaien, maar dat maakt kennelijk niet uit met zoveel geweld. Ze gaan daar iedere keer op kapot. Ik geloof dat dit mijn vierde nieuwe set gaiters gaat worden. Zijn zonder verzendkosten toch bijna 30 euro per stuk. Dat is 60 euro met zijn tweetjes. Dure business.
we bedoelen hetzelfde denk ik, ze gaan helaas meestal op dezelfde plek stuk. De easyboot epic zijn bedoeld voor wat langwerpige hoeven. Maar dan mag je de Megasus ook wel goed inkorten want anders bestaat de kans dat je paard die ook aftrapt als dat bij de hoefschoenen ook gebeurt.
GamblersCup schreef:Als jij dat mailtje nog hebt waarin ze zeggen dat het wel gaat passen, zou ik ze retour sturen, geld terug.