Nee helaas is het niet makkelijk om hier iets te vinden dat beter past dan dit...
En hij weet dat,.. dat is het vervelende.
Daar maakt ie gewoon misbruik van.
Heb wel 1 ding achter de hand wat een beetje in de buurt komt voor het moment dat ik echt ruzie krijg met m(als ie vanmiddag voor mn neus gestaan had en hij had wat gezegd had ik m ingeladen, zo boos was ik). Maar heb net weer een maand betaald en ik wist toch niet waar ie naartoe moest omdat t alternatief nu vol zit.. Weet wel een tijdelijk adres voor m maar daar ben ik ook niet zo heel gelukkig mee.
Het valt echt nog niet mee om iets te vinden wat vooral voor het paard fijn is.
Ik denk dat ik m binnenkort even wil spreken met zijn vrouw erbij, of alleen zijn vrouw. Die begrijpt dat wel.
En als ik haar uitleg wat voor gevolgen zulke uitspattingen hebben begrijpt ze het wel.
Denk en hoop dat zij wel tot hem door kan dringen.
Dankzij zijn dochtertje van 10 weet ik dat Prins zo tekeer ging. Die rotjongens moeten ook gewoon niet naast de paarden carbid gaan schieten en als ze dat wel doen laat ze dan de paarden binnen laten. Nee maar dan kan ie de stal niet schoon maken,.. pfff. Een vriendin van me heeft m gelukkig uit de wei gehaald vanmiddag. (ik was ervan overtuigd dat ie binnenstond), maar ja toen was ie alweer 4 uur buiten.
Liever wil ik niet weg en wil ik gewoon dat ie luistert,.. het is toch mijn paard denk ik dan, en ik vraag ook niks geks volgens mij.
Iemand tips hoe ik tot m door zou kunnen dringen?
(het is een lompe boer waarbij t lijkt of ie niks om dieren geeft, maar als puntje bij paaltje komt is ie er best gek mee)
Laatst bijgewerkt door Qizz op 31-12-11 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt