Zhuf haar BOT springschoenen zijn binnen. Ze zijn ietsje aan de grote kant, maar aangezien ik ze alleen snachts op stal omdoe hou ik ze. Ben benieuwd of het helpt.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wanderers schreef:Aangeboden in ander topic ( Maagzweer, ervaringen) KOPIE :
Niello
Nieuw bericht Geplaatst: 13 feb 2018 14:24
Ter overname 50 zakjes abprazole van abler aangeboden. Kan afgehaald (omgeving Zwijndrecht) of opgestuurd worden (op eigen risico).
Francis schreef:Ik was er idd achter dat 1 zakje van Abler gelijk is aan 1 zakje van Dopharma, in die zakjes van Dopharma zit 5gram poeder maar maar 200 mg werkzame stof per gram, is dus per zakje 1 gram werkzame stof en dat is wat ook in de zakjes van Abler zit, 1 gram, maar die granules zijn blijkbaar puur werkzame stof (afgezien van de coating) terwijl in die van Dopharma hulpstoffen zitten (o.a. glucosemonohydraad (is dus pure glucose gebonden aan een watermolecuul (5% per zakje) handig voor je IR paard... )
Aukelizzy schreef:Wauw goed nieuws zeg! Ik vins haar ook echt pittig ogen. Ze kijke alsof ze hier voorloog nog niet klaar is
Daphne1988 schreef:Zou willen dat ik ook positief kon zijn vandaag, ze is wel even haar stal uitgeweest en wil ook veel meer dan ze kan.. ik wordt er zo verdrietig van
Wanderers schreef:Aangeboden in ander topic ( Maagzweer, ervaringen) KOPIE :
Niello
Nieuw bericht Geplaatst: 13 feb 2018 14:24
Ter overname 50 zakjes abprazole van abler aangeboden. Kan afgehaald (omgeving Zwijndrecht) of opgestuurd worden (op eigen risico).