Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXxXsasxXxX schreef:Met mijn pony gaat het gelukkig weer helemaal goed! Hij reageerde heel snel op de medicijnen! De dierenarts kwam op dinsdag en vrijdag liep hij al weer helemaal goed! Hij mag ook weer lekker het land op!
Maar nu had ik een vraagje! Klopt het dat er 's nachts minder fructaan in het gras zit als overdag?
Hij mag nu 3 uur het land op, en ik wil hem voorlopig nog even niet dag en nacht op het land hebben, maar als er 'snachts minder fructaan in het gras zit dan zet ik hem 's nachts op het land ipv overdag.
geerke schreef:xXxXsasxXxX schreef:Met mijn pony gaat het gelukkig weer helemaal goed! Hij reageerde heel snel op de medicijnen! De dierenarts kwam op dinsdag en vrijdag liep hij al weer helemaal goed! Hij mag ook weer lekker het land op!
Maar nu had ik een vraagje! Klopt het dat er 's nachts minder fructaan in het gras zit als overdag?
Hij mag nu 3 uur het land op, en ik wil hem voorlopig nog even niet dag en nacht op het land hebben, maar als er 'snachts minder fructaan in het gras zit dan zet ik hem 's nachts op het land ipv overdag.
het lijkt mij absoluut niet verstandig om hem weer op het land te zetten....als je dat doet is hij binnen een mum van tijd weer bevangen.