Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ayla schreef:Even een vraagje tussendoor: waar laten jullie het hooi/voordroog/kuil analyseren?Ik wil vier verschillende soorten laten analyseren, dus ik moet er meerdere op kunnen sturen of langs kunnen brengen.
Francis schreef:Ok, dus bij jou duurde het ook zo lang voor hij echt op ging knappen ondanks dubbele dosis, dat is geruststellend om te horen... (niet leuk natuurlijk maar wel fijn te weten dat het dus 'kan'.)
assebassie schreef:Foto's zijn gemaakt, was ondanks injectie pijnstiller nog een drama!, zoals verwacht kanteling, maar nog ruimte genoeg tot de zool volgens DA.
Ik hoop dat het niet verder doorzet want anders....
Ze mag geen buut meer, nooit meer zegt DA, kan daar echt niet tegen, Matacam verhogen, en krachtiger maagbeschermer erbij, heb nu toch het 'paardenmiddel' gastrocard want jullie hebben gelijk, de humane Opmeprazol is inderdaad niet krachtig genoeg, kan ik misschien later wel gebruiken als ze minder last heeft.
Nu maar even dit, wel duur maar ja je moet wat, 20 euro per dag.
Ik vind haar erg slecht, eet weer wel hooi, maar verder ben ik er absoluut niet gerust op dat 't goed komt, duimen maar....
En jullie ook sterkte....
assebassie schreef:Ik heb ook 'koelschoenen' voor haar gefreubeld, lange koeldingen uit de diepvries, in tricot zwachtel en dan om de hoef/kogel vast zetten, 15 min ongeveer, koelt echt heel goed, afspuiten wou ik in de stal niet doen en ik kreeg haar eerst de stal niet uit.