Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GaelleS schreef:Proper gedaan hoor Marjo! En de andere persoonLeuk om te zien die verandering van groeirichting..
De hoeven zonder issue's mogen hier ook bij hoor vind ik! Ik wil zo graag meer zelfbekapte hoefjes zien :p En dat hoeven niet altijd paarden te zijn de begonnen zijn met k*tvoeten, gewoon gezonde mag ook!
Kasmir schreef:Marjo89 wat tof om te zien hoe de hoef van de 18jarige fjord echt vanaf de kroonrand een andere stand begint aan te nemen.
Ik heb zonet éindelijk een hoefsteun gekocht, kost wat maar hoop er voorlopig veel plezier aan te gaan beleven xD. Ook direct maar een linker en rechter renet aangeschaft.
Kasmir schreef:Net iets goedkoper dan een hoof jack maar wel een solide standaard. Zou er denk ik geen trekpaard op bekappen maar mijn merrietje van 1.60m kan prima haha. Ik ga nu met de voorhoeven heel vaak op de rand van de slowfeedkist zitten, maar al met al niet ideaal xD. Heb het best een poosje uitgesteld maar gok als ik 'm eenmaal heb ik niet meer zonder wil. Maar moest ook eerst even bekijken in hoeverre ik zelf aan de slag zou gaan met de hoeven, nu laat ik voor mijn merrie de bekapster alleen nog controleren.