Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aukelizzy schreef:Wat ik vooral heel erg moeilijk vind is dat iedereen in mijn omgeving loopt te roepen dat ik haar in moet laten slapen. Alleen mijn naasten (vader,moeder,vriend) vinden dat ik allee uit de kast moet trekken om haar er boven op te krijgen. Verder loopt iedereen te gillen waarom ik niet gewoon de spuit erin zet. Niet omdat ze denken dat ze er njet meer bovenop komt maar omdat ze toch geen doel meer heeft, kost alleen maar geld en de sport kan ze toch niet meer in.
Francis schreef:Mijn merrie is hoefbevangen sinds 12 januari (toen werd het zichtbaar) en staat op 4 zakjes bute maar kan sinds gisteren nagenoeg niet meer lopen, ze gast eigenlijk steeds verder achteruit. Ik heb geen foto's maar mijn merrie bepaalt hoe lang ik door ga. Morgen komt de bekapper en ik hoop dat hij haar verlichting kan geven, zo niet, dan ben ik bang dat het einde verhaal is, ik ga haar geen weken met deze pijn laten staan. Gaat ze ook niet redden want vandaag voelde ze al alsof ze aan het 'terugtrekken' was.
Ik zou vooral naar je paard kijken, wat die nog aan kan.