Ik vind het nog steeds moeilijk voorspellen. Dan heb je poedersuiker en doe je er een stuk af, lopen ze helemaal goed, soms zien de voeten er goed uit en lopen ze gewoon poedersuiker. Als gij er een patroon in vind mag je het mij vertellen

Als ik paard niet zou kennen en 1e keer doe bekap ik wel conservatiever. Als dat goed gaat, volgende keer wat meer.
Die hoeven van sloffiee vind ik ook niets best. De sterke kant van dat paard is de hoefwand, die lijkt vrij stevig. Gewoon recht, weinig ribbels, niet echt flare. Zit vooral veel rommel onder, steunsels zullen ook niet zo gewoon afslijten bij dit paard...
Pak die rotstraal maar stevig aan hoor! En wat je er ook opsmeert, zorg dat het DIEP genoeg geraakt. Volgens mij kan ik mijn vinger er in kwijt

Wanneer was hij laatst beslagen of las ik daar over? Denk dat je, zonder iets aan de stand te veranderen al een centimeter of 2 van die hoeven kan afhalen, rondom rond

De vorm/stand veranderen gaat vaak mee als je ze regelmatig onderhoudt, ze raken vaak ook meer in balans. Soms moet je wat helpen... Lange tenen zou ik sterker afronden al bv zodat ze een iets normalere vorm krijgen. Met iets zoals zwemvliezen wil je imo niet constant rondlopen, lijkt mij niet leuk voor pezen ed.