Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aukelizzy schreef:Klopt als een bus wanderes! Het loopt bij zhuf totaal niet als verwacht. Ze is nu gewoon echt heel slecht geworden. Ben net ff wezen kijken op stal en gelukkig stond ze nog wel. Ze staat nu wel op de metacam dus kan wbt medicatie in ieder geval iets doen. Vanuit Visdonk was de prognose: gunstig. Weet niet als ze haar zien of ze er nog steeds zo over denken... Ook heeft anton gezegd dat na een keer of drie bekappen we op een röntgenfoto geen afwijking meer zouden vinden. Ik ben benieuwd. Hopelijk kan ze nog steeds zo goed herstellen ondanks deze (enorme) terugval.
Wat ik vooral heel erg moeilijk vind is dat iedereen in mijn omgeving loopt te roepen dat ik haar in moet laten slapen. Alleen mijn naasten (vader,moeder,vriend) vinden dat ik allee uit de kast moet trekken om haar er boven op te krijgen. Verder loopt iedereen te gillen waarom ik niet gewoon de spuit erin zet. Niet omdat ze denken dat ze er njet meer bovenop komt maar omdat ze toch geen doel meer heeft, kost alleen maar geld en de sport kan ze toch niet meer in. (Ik ben parttime prof ruiter, verdien er oa m'n brood mee) Onder andere op m'n werk, bij mij op stal, de thuis smid etc roepen dit. Terwijl ze niet beseffen hoe veel dit paard mij waard is. Het is mijn allerbeste maatje, ik kan echt niet zonder haar. Wat kan mij het nou schelen dat ze geld kost en dat ik haar niet meer kan rijden... Als ze maar pijnvrij kan leven, mag ze 100 worden bij mij. Ik weet wel dat ik gewoon schijt moet hebben aan de gene die dat zeggen. Maar toch raakt het me stiekem wel heel erg. Ik heb hartstikke verdriet omdat ze nu zo slecht gaat, en hun roepen dit zomaar rond.
mysa schreef:Francis, je hebt nog niet op ppid getest, toch? Misschien toch maar doen nu? Pijn kan wel wat verhoogde waarde geven maar als ze 't heeft zal die waarde hoger zijn dan een enigszins hoge waarde door de stress/pijn. Mijn pony knapte heel snel op na starten prascend. Helaas werd ze na vier maanden weer bevangen maar zo snel als ze nu opknapt, heb ik nog nooit meegemaakt. Hoop toch dat het door de prascend komt.