Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KellyDV schreef:Dat is inderdaad wel hele erge rotstraal.. Dat zou ik echt met CTC Spray (Blauwspray) behandelen, kan je bij de DA krijgen.
En ik vind 2,5uur te weinigWat voor bodembedekking heeft ie in de box?
sloffiee schreef:KellyDV schreef:Dat is inderdaad wel hele erge rotstraal.. Dat zou ik echt met CTC Spray (Blauwspray) behandelen, kan je bij de DA krijgen.
En ik vind 2,5uur te weinigWat voor bodembedekking heeft ie in de box?
Heb er stro met vlas elke dag worden de natte plekken er uit gehaald
Ja naja dat zijn de regeltjes van stal die 2,5 uur buiten dat ik rij etc
Arabesk schreef:De straal ligt zo diep dat ie de grond niet raakt en dus geen doorbloeding meer heeft, dan komen er doodvlees bacteriën op af, die krijg je alleen met sterk water nog dood. De oplossing is dat de straal meer doorbloeding gaat krijgen. Dat lukt alleen als de ijzer eraf gaan en de hielen stap voor stap worden bijgewerkt totdat de straal weer druk heeft. Tot die tijd hoefschoenen met een opvulsel tussen bodem en straal om de straal druk te geven.
Safiera schreef:Straalkanker maar dat durf ik bijna niet te zeggen. Is een hele heftige diagnose die ik als leek absoluut niet vanaf een foto kan stellen. Ik hoop dat het gewoon flinke rotstraal is! Maar door het beetje woekerende weefsel gaan bij mij de alarmbellen af.