Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Daphne1988 schreef:Hoeveel gram zijn jou zakjes Francis? Ik heb 5 gram zakjes en zag dat Dennis langere dosering had dus vandaar de vraag
damian23 schreef:Daphne1988 schreef:Hoeveel gram zijn jou zakjes Francis? Ik heb 5 gram zakjes en zag dat Dennis langere dosering had dus vandaar de vraag
Het ligt er aan welk merk je hebt. Ik heb voor mijn shet butagran equi 5 gram.
En daar krijgt hij nu 1.5 zakje van. Ik heb 3 weken 2 zakjes per dag gegeven. Pas na 3 weken zag ik een beetje een verbetering.
Aukelizzy schreef:Hier was Zhuf vanmorgen erg slecht. Eigenlijk voor het eerst het typische bevangen loopje bij haar gezien. Ze liep nog wel, maar wel duidelijk het gewicht achterover. Als ze stilstaat wiebelt ze ook over beide voorbenen. Het gaat bij haar met zulke gigantische ups en downs. Denk dat ze vanmorgen zo slecht was door haar jolige avonturen van gister. Hier is nog steeds alles bevroren, dus ze kunnen niet in de paddock. Vanmorgen maar besloten om haar niet op de matten te laten en gewoon na het mesten weer op stal te zetten. Ze kan als ze buiten staat niet kiezen voor zachte grond duw dan gedwongen op stal leek me voor vandaag een betere optie. Hoop dat morgen alles eindelijk weer ontdooit is en ze gewoon weer naar buiten kan. Had haar vanmorgen wel meteen metacam gegeven, dat ik net ging kijken had ze wel nog hartslag in voorvoeten maar ze wou wel uit stal. Niet eruit gelaten dus weet niet hoe ze met de metacam loopt. Hopelijk is dit een tijdelijke terugval. Ik maak me gewoon echt zorgen en zit grootste gedeelte Vd dag in m'n hoofd met hoe zhuf zich voelt, ga met een gespannen gevoel naar stal om bang te zijn wat ik aantref. Hoop dat ik binnen aanzienbare tijd weer gewoon zorgeloos naar stal kan, merk bij mij dat het ook weerslag heeft op m'n privéleven. Geloof dat ik er niet vrolijker op wordt, en thuis worden ze gek dat ik alleen maar met Zhuf bezig ben. ( Wat ik ook wel kan begrijpen)
Yanaa schreef:@ Francis:
Het lijkt alsof ze toch zo een voorkeur voor types hooi hebben. Merk het hier ook heel erg. Van eigen land zijn de dol op. Duur kruidenhooi toen tijd gehad, nou ze aten er niks van! Hooi waarvan ik dacht dit is twijfel of ze het eten, aten ze dan graag. En hooi waarvan ik dacht van jaaaa dit is een topper lieten ze me dan weer houden