En dan jullie verhalen nog, meerdere paarden, meerdere keren pech. Gelukkig zijn er ook een aantal onder ons die wel een mooi verhaal te vertellen hebben, zoals wedstrijden in de M..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kijk hij zit in beginstadium natuurlijk dus ben echt blij dat we een foto hebben laten maken terwijl hij maar beetje kreupel was maar wel verdacht maarja hoeveel mensen zullen hier wel niet mee door lopen denk je dan.
Hoop wel dat hij uiteindelijk die ijzers niet meer nodig heeft en gewoon op die manier bekapt kan worden maar dat zien we dan wel en anders niet zolang hij maar geen pijn heeft
. Betaalde het zelfde als gewoon ijzers rondom. Maar ik was niet echt te vreden met het resultaat. Ze ging er absoluut niet beter van lopen. Inmiddels sta ik op een andere stal en heb daarmee ook nieuwe smid gekregen. Deze zei dat blote voetjes het beste was en dat hij best wat kon veranderen aan de stand zo dat het makkelijker voor haar wordt. Moet er wel bij zeggen dat ze keiharde hoefjes heeft. Ze liep daarvoor dus ook al op blote voetjes. Vind ik zelf ook prettiger. Mijn nieuwe smid is er een van de gebroeders Zijp uit akersloot.
, waardoor het ging bloeden. Nu 3 dagen later is de hoef ondanks de sodabadjes nog steeds heet
Morgen de veearts maar bellen..