Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
laulau85 schreef:Zwieke vind 21 toch best een mooie leeftijd Toy is 12 1/2...
laulau85 schreef:LetsgoKelly ik zou uit eigen ervaring zeggen dat je toch heel erg op moet passen. De mijne heeft namelijk met springen ook nooit kreupel gelopen. Met dressuur wel. Dit kwam doordat hij springen zo leuk vind dat hij dan dwars door de pijn heen liep. in het bos is hij ook nooit kreupel geweest.
Ik weet zeker dat als ik nu, ondanks dat hij al 6 weken niet lekker loopt, een sprong in de bak zou zetten dat hij er zelf overheen zou gaan. Ook weet ik zeker dat ik er dan niks aan zou zien. Dit is wat het bij Toy zo moeilijk maakt. Hij vind dingen te leuk waardoor hij niet stopt.
Radisha55 schreef:Paard van mij is nog maar 5 en heeft heel zijn leven al hoefkatrolontsteking graad 4(in de opfok al opgelopen)
Loopt zonder ijzers buiten, geen enkel problemen mee..Prachtig peerd en we rijden volop bosritten.
Laura1982 schreef:Radisha55 schreef:Paard van mij is nog maar 5 en heeft heel zijn leven al hoefkatrolontsteking graad 4(in de opfok al opgelopen)
Loopt zonder ijzers buiten, geen enkel problemen mee..Prachtig peerd en we rijden volop bosritten.
hoe zou die dat opgelopen moeten hebben dan? volgens mijn dierenarts is het genetisch namelijk. Zit in zn lijf en het ontwikkelt zich of niet...