Monique1963 schreef:@Criollogek wat er is veranderd, denk ik, maar ik kan het mis hebben, is dat sinds men nu weet dat er een vertegenwoordiger van Megasus in het topic gaat meepraten, het misschien lastiger wordt om te zeggen wat je van het product vindt. Mogelijk denkt men dat jij bij iedere aanmerking over het product, het product fel gaat verdedigen. Of het juist overdreven himmelhoch aanprijst. Dát is denk ik, maar dat is mijn mening, wat er nu veranderd is.
Is wel grappig dat je dit zo zegt over fel worden, merk dat anderen dat nu wel doen als ik een opmerking maak
. Ik ga zeker niet fel worden. Er zijn heus ook punten die misschien nog verbetering nodig hebben. En zoals Delphi ook al zei, heus niet voor alle paarden.
De enige reden waarom ik hier wat opmerkingen geef is dat ik het jammer vind als mensen verkeerde dingen zeggen zoals nu ook al. Ze niet goed monteren en ze daardoor slecht besproken worden.
En als er problemen zijn kijken of ik adviezen kan geven en/of samen kijken wat er aan de hand is.
Moonfish@ bekijk even dit filmpje dan zie je waarom je de achterkant kort moet maken.
Ik zou de Megasus niet vergelijken met ijzers eerder met hoefschoenen. Mensen die ijzers willen gaan meestal geen Megasus gebruiken. End of iron age is het motto van hun 
is met Engelse ondertitels
P.s. Plak schoenen van Megasus zijn meerder keren te gebruiken dus niet perse duurder.
Groetjes Tania