Als de weidegang klaar is (wat ik met de regen deze week wel verwacht) gaan ze halve dagen op de paddock, en kom ik 's avonds stappen. Nu doe ik draven en een dag rust, omdat hij toch de hele dag op de wei loopt. Maar als de paddocktijd ingaat ga ik hem absoluut weer dagelijks stappen. Probeer het dan wel af te wisselen (op t erf of in de bak) Denk dat het tussen de oren ook goed moet zitten en dat heb ik heel duidelijk bij mijn paard gemerkt. Hij was echt zwaar gelukkig toen hij weer de wei opmocht en dat heeft zijn herstel echt goed gedaan
Duimen dat het zo doorzet, lekker dat je weer wat mag gaan joggen ook 
Ze heeft shows gelopen, ook met het dochtertje van de fokker er naast (meisje van toen 8/9 jaar), is dus keurig opgevoed op dat vlak, dat is wel fijn.. Aan de longe is ze ook wel braaf, maar dan blijft ze op een volte en onder het zadel vertrouw ik het ook nog niet voldoende als ze weer voor de eerste keren mag gaan draven, omdat ze nog zo groen is. Ze is wel eens aan de ren gegaan en was toen goed te stoppen met een on rein stop, maar dat durf ik uiteraard niet met deze blessure
Gelukkig stopte ze net voor de bocht. Zag ons al languit onderuit gaan op het asfalt
.

. Ze hopste alle kanten op, allevier haar benen een kant op, en maar springen en bokken..
Van dat beetje draven, wordt ze weer aardig frips. Ze steigerde en whoepsss.. daar belandde zo haar rechter voorbeen op mijn borst. En kreeg zij van mij even een goeie okkernoot
en in de proef nog erg veel spanning maar toch nog 188 & 191 punten gereden. Al met al dus nog best wel heel tevreden.