Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaikiemike schreef:Mijn DA bracht het hoopgevende nieuws dat 80% van de supplementen het lichaam binnen korte tijd verlaat. Dat dus maar ongeveer 20% aankomt op bestemming... Fijn, alsof die supplementen nog niet duur genoeg zijn...
norton84 schreef:dap constateerde dat hij inderdaad kreupel is rv. zowel met als zonder buig proef. daarna kogel verdoofd zei zag geen verbetering. staleigenaar vond hem op de volte ten opzichte van vanmorge vroeg recht toe recht aan wel veel beter lopen. kort om hij is weer ingespoten ( 5 jaar geleden ook gedaan) hyaluronzuur en ontstekingremmers. nu even goed bekijken welk suplement ik ga geven denk dat het misschien tijd word om er 1 te gaan geven waar hyaluronzuur in zit.
gaat weer geld kosten alleen die ene spuit kost al 150 eurries.
annelieke92 schreef:Ik geeft haar rhus tocicodendron. De potentie die ik geef kan je niet zelf aan komen. Ik krijg het via mijn buurman die homeopaat is en er wel aan kan komen. Hij heeft ook zelf een soort van analyse gemaakt van wat het beste middel kan zijn, is ook afhankelijk van het karakter van je paard. Hij heeft er voor mij even bestudeerd hoe het zit.
Ik krijg het middel in hele kleine korrels waarvan ik 1 korreltje in een jampotje met afgekoeld gekookt water moet laten oplossen en dan 5x moet schudden. (Ik weet klinkt heel raar maar ach het helpt). En dan moet ik 's avond een klein scheutje in haar drinkwater doen.
Ka_tje schreef:Klinkt erg interessant. heb het ook even opgezocht op google waarvoor het gebruikt wordt en het is erg toepasselijk.
Dus de potentie die je paard krijgt is dus afhankelijk van zijn karakter? Je moet dus al een homeopaat voor dieren laten langskomen om het te kunnen geven?
Mijn apotheker is ook erg bedreven in de homeopathie, daar kan ik het eventueel aan vragen, maar ja wat moet de potentie zijn, want homeopathie is toch precies werk! zomaar wat gaan geven lijkt me ook niks. Wat denken jullie?
Ka_tje schreef:Hier geen echte verbetering meer opgemerkt sinds zondag. Ze is hetzelfde gebleven. Dit is op zich al een verbetering want het wisselde tussen heel erg kreupel en lichter kreupel. Je ziet het nog duidelijk, maar ze voelt zich duidelijk wel wat beter. Ze komt ook minder stijf de stal uit en wil af en toe uit zichzelf eens draven (maar dan zie je duidelijk dat ze mank loopt). Echter het fijt dat ze het wil vind ik toch wel fijn!
Gisteren is ze heel stom geweest. we waren spaanse pas aan het oefenen en ze sloeg haar ene voet tegen haar slechte! hopelijk heeft ze daar niet te veel last van
norton84 schreef:renee 1990 jij hebt het toch ook bij medhorse besteld????
want daar op de site staat het niet specief erbij dat het er in zit maar bij paardendrogist weer wel
denk nu na over de poeder vorm waarom geef jij beide???
waar kun je lubrichen bestellen?
wat geefe je voor homeo patische middel
moet het positief bekijken 5 jaar niet hoeven inspuiten. lijkt me netjes
annelieke92 schreef:Ik ben helemaal eens met jou Berdien ik geloofde er eerst ook helemaal niks van. Maar bij mijn paard werkt het echt. Als ik het niet geef loopt ze met een paar dagen weer moeilijker.
Ik denk dat dit gewoon een kwestie is van eerst zien dan pas geloven. Had ik zelf ook!