Mocht iemand Edge's maat 2 hebben heb ik ook interesse
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Evelienepien schreef:Orchid schreef:Zo heel wat geld armerIk heb epics en zooltjes voor m'n paard besteld.
Ben heel benieuwd of ze er beter van gaat lopen. Zo niet dan heb ik binnenkort een paar epics in de aanbieding
Ow jee, welke maat?? want heb nog 2 maten liggen en dat zou je een hoop schelen
Al besteld nu. Heb ook niet zo rondgekeken naar 2ehands, dit leek me handiger met retourneren als het niet past ofzo. Orchid schreef:Hihi maat 2Al besteld nu. Heb ook niet zo rondgekeken naar 2ehands, dit leek me handiger met retourneren als het niet past ofzo.
dat is wel fijn dat als ze niet passen; je ze kan terug brengen. Bij ons doen ze dat niet in de buurt want ja....dan zijn ze al gebruikt

Michellkuh schreef:Skessa: Gelukkig heeft mijn paard geen schimmel in zijn scheur! Nu ik weet dat dat wel kan gebeuren hou ik hem wel extra goed in de gaten!
Toen maar even langs de weg gewandeld, en stukjes gedraaft over het asfalt. Vroems, weg paard. Hoefde niks te zeggen, ik ging rennen en zij draafde harder en harder mee (draver he
). Nou staat ze al een poosje stil en krijgt ze redelijk wat voer omdat ze anders erg dun word, dus ik twijfelde nog of ze nu gewoon wat jolig was, dan loopt ze zichzelf ook wel eens voorbij of dat het toch de schoenen waren.
), en toen weer aan de wandel met Orchid. Nouja stapte deze keer toch ook wel lekker de stal uit, grind enzo ook niet zo moeilijk. Ze keek wel vaker naar beneden, om te zien waar ze liep denk ik. Toen maar een poging tot draf gedaan. En weer mis, Orchid dribbelt wat, kwakt er een telgang tegenaan en zodra ik stop met zeuren dan stapt ze weer. Terwijl ze me dus net daarvoor nog keihard voorbij wou draven (als ze de kans kreeg).

DubbelDun schreef:Voordeel van de Old Mac's is ook dat die achterkant heel flexibel is en meebuigt als de hoeven wat langer worden.
Verder zijn ze lang niet zo maatgevoelig als de Easyboots.
Ik heb jaren de OM's gehad en sinds kort de Easyboot Glove en dat blijft me toch tegenvallen aan die schoenen.
De OM's gaan véél makkelijker aan en uit als de Easyboot Glove.