Wel zielig zeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Met zo een hoef komt zo een dier toch bij de slager, dat beest kan toch geen meter fatsoenlijk lopen. Ode aan die smid
russel schreef:Ja, juist dat bedoel ik ook. Eeuwig zonde. Beest stond misschien wel 4 maanden op dit beslag.
opala schreef:Zo'n eigenaar zou geen paard meer mogen houden![]()
![]()
geerke schreef:misschien herkent iemand op bokt zijn geslachte paardenbeen?
z'on smid moet toch gestopt worden lijkt mij...
Citaat:tja doorzagen is echt een k klus...
De hoef is met één bekapping al weer veel beter te krijgen van een 1 naar een 6- zeg maar. En na een jaartje heb je weer een hoef die een 8 krijgt.
geerke schreef:misschien herkent iemand op bokt zijn geslachte paardenbeen?
z'on smid moet toch gestopt worden lijkt mij...
Arabesk schreef:russel schreef:Ja, juist dat bedoel ik ook. Eeuwig zonde. Beest stond misschien wel 4 maanden op dit beslag.
nee dat was niet het geval, dat konden we zien aan het ijzer en de hoef
Toydoll schreef:Hallo!
beginnend met t 'probleemhoefje' (slijt nogal scheef ze zet hem ook heel scheef neer, komt miss ook weer uit die schouder.....)
Linksachter
http://www.xs4all.nl/~lasjoh/Grietje/Ni ... owerLA.jpg
Toydoll schreef:Ze moet bekapt worden maar ik moet een nieuwe bekapper zoeken aangezien we net verhuist zijn... Misschien weten jullie iets in de buurt van Putten? Zelf lukt het me niet meer, de hoeven zijn veelste hard geworden...
LizMD schreef:Paard is zo lief geweest om tegen de paal van de longeerbak aan te lopen. Dit is het resultaat. Foto onderkant
Kan dit kwaad? Er zitten verder geen scheurtjes/barsten. Heb m'n smid al een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie terug gehad...