Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aukelizzy schreef:Ik vroeg mij af, hoe lang zijn jullie nu al bezig? En voor de gene waarvan de paardjes volledig hersteld zijn, hoelang heeft het van begin tot eind geduurd? Achteraf loopt zhuf al te kwakkelen vanaf april. Maar sinds 3 weken weet ik dat ze een kanteling heeft. De prognose in Visdonk was: gunstig. En ik probeer me daar aan vast te houden. Alleen als ik dan ineens zie en voel dat linksvoor nu ook mee gaat doen schiet ik helemaal in de stress.
mysa schreef:Yanaa, 't zou kunnen dat de kou wel echt extra problemen geeft, ik zou eventjes wachten met beslissen. En inderdaad, wat hierboven gezegd wordt, krijgt hij ook ascal en/of tranquigel? De combinatie met bute werkt bij ons beter dan alleen bute.
Yanaa schreef:Ik zit enorm in een dubio nu.
Ene kant van me zegt foto's laten maken om te zien hoe het ervoor staat.
Maar denk daar dan wel weer bij dat ik hem dan met pijn op een trailer moet gaan zetten, en vervolgens 30min moet gaan rijden voordat we daar zijn.
En het risico dat het echt ernstig is en ik dan nog moet gaan beslissen.
Yanaa schreef:@ GDG:
Aan wat voor kosten moet ik daarbij ongeveer denken dan?
Ik ben helemaal onbekend in de kosten van foto's. Echo's en spul helaas ervaring genoeg mee
Daphne1988 schreef:Ik lees hier dat maagbeschermers niet veilig zijn voor hb paarden? Ik ben op advies van de da omeprazol van abler gaan geven maar kan dat kwaad dan?
Aukelizzy schreef:IGaten in de maag is uiteindelijk nog erger.