Wanderers schreef:@ Francis :
Ik denk uit jouw eerdere berichten te begrijpen dat je alternatieve mogelijkheden niet schuwt ..
Heb je weleens van Rain Soul gehoord?
Ooit bij mij door holistisch werkende behandelaar aanbevolen voor Noah ( zij gaf het destijds oa. ook aan haar eigen bevangen Shet, zonder kwam hij de stal niet uit ..)
Heeft hem door slechtste periode heen kunnen helpen .. vanaf die tijd altijd een doos op voorraad voor mens & dier voor het geval dát.
Heeft Noah ook weer geholpen bij zijn laatste dip, werkt imo als een soort van Energy boost om nét weer over dat dode punt heen te komen.
Nee, dat product ken ik niet. Ik werk zelf echt met enkelvoudige homeopathische middelen in LM potentie en ik maak graag gebruik van kruiden, maar ben daarin niet opgeleid dus dat doe ik niet bij patienten. Naast homeopathie maak ik voor patienten soms gebruik van Schüsslerzouten of spagyrische middelen, voor dat laatste ga ik dit jaar een korte opleiding doen om individueler te kunnen samenstellen.
Maar ik zal eens kijken wat het is. Op dit moment ga ik bij Raya even niks toevoegen, die gaat nu alleen nog een paar kruiden er bij krijgen omdat de Schüsslers er af zijn en ik vooral wat op afvoer van lympe en doorbloeding wil doen (voor wie wil weten: brandnetel, smeerwortel en ginkgo). Ze krijgt ook al Golden Paste maar dat kreeg ze voor de HB ook al in kuren. Homeopathische krijgt ze een middel voor milde afvoer en bescherming tegen de negatieve effecten van de pijnstillers, een middel wat op haar algehele gesteldheid werkt, ook mentaal en een middel wat specifiek op de pijn in haar voeten werkt. Helaas merk ik deze keer erg weinig effect van de homeopathie terwijl ze daar normaal zo super op reageert. Kan natuurlijk dat ze zonder m'n middelen er nog slechter aan toe was maar dat gaan we maar niet testen.
Maar ik houd al m'n opties open dus zal eens naar dat middel kijken.