Ik ben op dit moment zeer te spreken over Safe & Sound van Dodson & Horrell.
Handig zijn ook de geperste bolletjes (brokjes) die in het voer zitten van ca. 1 cm doorsnee. Deze zijn ideaal als gezonde beloningssnoepjes te gebruiken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:By-the-way:
Ik ben op dit moment zeer te spreken over Safe & Sound van Dodson & Horrell.
Handig zijn ook de geperste bolletjes (brokjes) die in het voer zitten van ca. 1 cm doorsnee. Deze zijn ideaal als gezonde beloningssnoepjes te gebruiken
Jitske_ schreef:@Geerke, wat zijn de symptomen van een te trage schildklier?
Aan welke bloedwaardes zie je dit dan?
mysa schreef:Goed van je, dat je het zo uitgebreid opschrijft. Ben het met je eens, dat andermans verhalen nuttig kunnen zijn, en je er altijd iets van kunt opsteken. Ik kijk uit naar deel 2
Victory-Boy schreef:Vick werd opgenomen voor 3 dagen en werd diezelfde avond nog geopereerd volgens de "Huskampmethode", oftewel z'n toongedeelte werd eraf gehaald. Dit gebeurde bij alle 4 de hoeven, alleen bij de voorhoeven tot in het leven.
Z'n voorhoeven moesten dus in het gips voor ongeveer 6 weken.
Op 23 mei om 19.30 Vick weer opgehaald uit de kliniek. Hij moest elke dag 5 gr bloedverdunners toegediend krijgen. Verder mocht hij absoluut geen brok meer (hij was te dik), ongeveer 1 kilo hooi per 100 kilo lichaamsgewicht en heel langzaamaan weer wennen aan het gras. Verder mocht hij bijna onbeperkt wortels hebben en het medicijn mocht in een appel.