Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shanna schreef:Krijgt ze nog steeds bute?
Ik zou het toch eens zonder de bandjes proberen. Kijken of dat verlichting geeft?
Wel typisch, ze is in zo’n beetje dezelfde tijd als Sedje bevangen geraakt, ook kleine pony, ook niet echt te dik, ook kleine kanteling, en ze krijgt in dezelfde periode een terugval qua lopen..
Ik heb mezelf ook afgevraagd tot hoe ver ik wil gaan, daarom ook nieuwe foto’s laten maken. Als het grote kanteling richting sinker was dan was het einde verhaal geweest voor mij, maar de foto’s vallen mij persoonlijk genoeg mee dat ik nog wel verder wil gaan, en de pijnstillers maar weer omhoog heb gedaan. Sed krijgt nu dus 2x d 1/2 zakje bute, reageert hij een stuk beter op dan op de previcox.
Shanna schreef:Wel typisch, ze is in zo’n beetje dezelfde tijd als Sedje bevangen geraakt, ook kleine pony, ook niet echt te dik, ook kleine kanteling, en ze krijgt in dezelfde periode een terugval.
capopjekop schreef:Ik durf het eigenlijk niet meer te zeggen omdat het niet door iedereen in dit topic gewaardeerd wordt maar heb je niet de mogelijkheid om naar van nassau te rijden met haar? Die hebben toch al heel wat paardjes in dit topic op de rit gekregen
Lotus83 schreef:Ik meld me ook weer een keer![]()
Was even stil maar alles wel gelezen..
Hoop dat het bij iedereen een beetje stabiel is..
Als reactie op Kainda:
Mijn merrie staat al vanaf 28 december (denk ik) op de bute.
Dat is lang en niet gezond maar ik geef wel vanaf begin al Aborazole erbij en zij heeft daardoor geen maagklachten.
Inmiddels, dankzij de hoefschoenen wel 1 zakje kunnen afbouwen, ze is niet verslechterd, ze is stabiel en komt nu weer enkele uren per dag buiten.
Echter ben ik niet 100% blij met de schoenen die ze nu heeft dus vandaag de All Terrain Ultra binnen gekregen.
Dure grap 2 paar hoefschoenen maar heb het ervoor over.
Hoop dat we de goede kant op blijven gaan.
En een dikkevoor iedereen die het kan gebruiken
Shanna schreef:Sed gaat nog steeds het zelfde, op een half zakje bute en schuimslofjes gaat het best oke, ben hard aan het hopen dat de vrieskou weg gaat en weg blijft. Ik hoop dat het dan snel beter zal gaan.
Shanna schreef:Links:
[ [url=m/aUkDTi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rechts;
[ [url=m/dioPlv.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kliniek zegt de teen nog heel veel inkorten, en dan speciaal beslag er onder. Ik heb echter geen vertrouwen meer in de smid van de kliniek, dus heb ze ook even naar mn eigen smid doorgestuurd.