Spontaan out of the blue, ik heb maat 100 en 110.
Echt ik had zo’n onwijze poedersuiker, dit maakt het goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moonfish13 schreef:Mijne zijn binnen!![]()
![]()
Spontaan out of the blue, ik heb maat 100 en 110.![]()
Echt ik had zo’n onwijze poedersuiker, dit maakt het goed!
moonfish13 schreef:Klopt, het is een C pony met dunne pootjes.
Van beschermers heeft hij maar shet.
Zijn voetjes waren met meten 9,5 cm breed achter.
Ik ga zo naar stal om te bekappen en te passen.
Meneer is recent uitgegleden voor en dat is zijn platvoetje, dus ik wil als het meezit voor ze erop zetten.
Zodat ik hem wat steiler kan zetten voor dat beentje.
Ik hoop alleen dat ik het niet hopeloos onderschat haha
. Ben benieuwd wat hij zegt...

(en ook nog steeds niet binnen for that matter) Maar blijf het idee heel mooi vinden. Blijf hopen dat ze uiteindelijk ook geschikt gaan zijn om sgw's mee te rijden. Dat ze vast genoeg zitten daar voor en dat er schroeven in kunnen. Fabster schreef:Dat ziet er wel goed uit, Moonfish!
Mijn hs heeft nig niet gereageerd, maar ik denk dat ik begin met ijzers. Dan kan ik binnenkort tenminste weer rijden. En dan bestel ik ook meteen die dingen. Verzending zal wel even duren, maar dat is dan niet erg.
Is er iemand die er ook 2 heeft besteld (voor alleen voor)? Of iedereen voor alle 4 de voeten?
Delphi2 schreef:Fabster schreef:Dat ziet er wel goed uit, Moonfish!
Mijn hs heeft nig niet gereageerd, maar ik denk dat ik begin met ijzers. Dan kan ik binnenkort tenminste weer rijden. En dan bestel ik ook meteen die dingen. Verzending zal wel even duren, maar dat is dan niet erg.
Is er iemand die er ook 2 heeft besteld (voor alleen voor)? Of iedereen voor alle 4 de voeten?
Ik heb ze alleen voor.