Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ka_tje schreef:ik meld me hier ook. Men paard heeft ernstige lage en hoge overhoef. Het kroongewricht is waarschijnlijk helemaal vastgegroeid en ze heeft erg veel last van de artrose in het hoefgewricht. Hlverwege april is er een injectie geweest in het hoefgewricht met ontstekingsremmers en kunstatige gewrichtsvloeistof. Jmmer genoeg heeft het maar een maand gewerkt. Ze staat weer stokkreupel nu. Ht supplement dat ik haar geef werkt precies ook voor geen meter.
Nu vraag ik mij af of het interessant zou zijn om nogmaals die injectie te geven (want is best wel prijzig en zal het deze keer dan wel helpen?). Kent iemand trouwens ook een erg goed supplement? Heb op internet "Mega grand flex" tegengekomen van grand meadows. Is dat mss iets goed?
Als er nog iemand tips heeft qua supplementen verzorging, behandeling,... hoor ik dat graag want ben een beetje ten einde raad!
EllenB schreef:Dat lijkt me wel erg snel Ka_tje... Alles wat je in een paard stopt heeft 6 wkn nodig om volledig resultaat te kunnen laten zien. Soms zie je na 2 of 3 wkn al wel verbetering, maar dat is echt op z'n vroegst.
Ka_tje schreef:norton84 schreef:tja dat is het nadeel zo veel producten en merken je word er gewoon niet goed van. het blijft proberen wat betaal je voor die pot van 4 kg berdien?
mn paardje loopt momenteel slechter dus mischien weer eens keer inspuiten of mischien zelf via suplement geven. weet het nog niet
ik ga helemaal met je mee! ik wordt ook niet goed van dat hele aanbod!
Wat jammer dat je paard weer slechter loopt. Geef je dan helemaal gen supplement nu? Is het lang geleden dat je een injectie hebt laten geven?
Ik heb eens gekeken op de cortaflex en er zit hyaluronzuur, glucosamine, chondriotine en MSM in. Eigenlijk alles dus! ze krijgt het sinds gisteren. Nu ben ik toch erg benieuwd of dit meer resultaat gaat geven!
Ka_tje schreef:Dat klinkt heftig Renee1990. Ik hoop dat de cortaflex werkt bij je pony! gelukkig dat het bij Medhorse in de aanbieding staat, want het kost een hoop geld! Ik ga het 1 van deze dagen daar ook bestellen.
Laat je wat weten of het aanslaat de cortaflex? ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen met dit product.
Ka_tje schreef:Zinzi_jewel: ik zou eens overleggen met je DA. MAar persoonlijk denk ik dat een supplement wel goed zal doen.
Renee1990: Paarden weten wel hoe ze je bankrekening moeten plunderen! ik ken er ook alles van ...
norton84: nog steeds op zoek naar een goed nieuw supplement?