paars schreef:JP, even met hoofdletters...HOE IS HET MET PAULI?? Laatste keer dat ik het vraag.
Ze loopt wel maar wat zal ik zeggen... het schiet niet erg op.
Misschien dat ik in het weekend weer 's een filmpje ga schieten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Dames! Neem toch een electrische fiets!(om naar Parijs te gaan bedoel ik)
De up-date is inderdaad kort maar ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.. het is op dit moment echt milimeterwerk - haar hals is iets minder dik, iets minder hard, het gaat gewoon zoooo langzaam dit keer. Nu al twee weken op het zand, streng dieet, maar de resultaten zie ik nog niet. Haar oog is soms goed en een dag later weer traantjes.
Ik wacht nu m'n hooi analyse af en ga voor volgende week in overleg voor verder bloedonderzoek. Misschien dat de aanstaande filmpjes jullie iets meer beeld gaan geven.
Citaat:Verplichte EU-registratie scheidt kaf van koren
De Europese regeling voor traditionele kruidenmiddelen is, na een lange aanloop, sinds 1 mei definitief van kracht. In Nederland hebben twaalf van deze middelen een registratie gekregen. De rest is vanaf nu in de ban. Volkomen terecht.
Nouvel schreef:Ik denk dat niemand zich iets moet laten verwijten, iedereen doet op z'n eigen manier z'n uiterste best om m'n HB paardje weer op de rit te krijgen, de een doet het zus en de ander doet het zo...
En door die ervaringen te delen kun je in dit topic een schat aan informatie vinden!![]()
Respecteer en help elkaar met de kennis die je hebt, en samen komen we er wel!
joyce B schreef:daarom heten die dingen "voedingssupplementen"
en verder helemaal met je eens dat zelf combineren onverwachte problemen op kan leveren en een diagnose gesteld moet worden door een dierenarts (maar hoe zit het dan met al die homeopaten die geen reguliere opleiding geneeskunde gehad hebben? Maar wel zoveel jaar opleiding (klassieke) homeopathie?
Nouvel schreef:ik zit even te kijken op je eerste link van NML health en kom dan op de pagina over Hb terecht...
http://www.nmlhealth.com/c,5650,,/Hoefbevangenheid.aspx
kun je bijv drainagecomp of levercomp nou sowieso probleemloos geven aan een HB paard zonder bijwerkingen?
mijn merrie kan ontzettend heftig reageren op homepatische druppels wat gedrag betreft, dus na een paar 'missers' die ik op advies van mensen ben gaan geven ben ik er een beetje bang voor geworden eigenlijk...
maar ik lees zoveel over de lever in combinatie met HB...
Citaat:De BKHD is een vereniging die staat voor homeopathische geneeskunde die uitgeoefend wordt door goed geschoolde en door de vereniging geregistreerde therapeuten oftewel klassiek homeopaten voor dieren. De BKHD stelt voorwaarden aan het kwaliteitsniveau van haar leden en stimuleert de verdere ontwikkeling van de homeopathie voor dieren.
In de wet is vast gesteld dat alleen dierenartsen een diagnose mogen stellen en dieren mogen behandelen. Een klassiek homeopaat zal u voor een diagnose dan ook doorverwijzen naar een dierenarts, indien dit noodzakelijk is voor de consultatie van het dier.
Nouvel schreef:als nieuwkomer is het wel heel lastig om nu uit te vinden waar je goed aan doet en waar aan juist niet...
er zijn zoveel middeltjes, zoveel manieren...
lastig hoor...