Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Het is helaas een feit dat we allemaal wel eens op de één of andere manier tegen 'misdiagnoses' aangelopen zijn, maar wat ik in de loop der tijd wel geleerd heb is dat je bij twijfel ( in welke vorm dan ook) altijd moet doorvragen - en dan echt tot op de bodem! Het is bovendien zo makkelijk: het hele internet staat vol met allerlei informatie over allerlei kwalen - je kunt jezelf dus héél goed informeren en op basis daarvan ook met je DA overleggen. De tijden dat een arts als min of meer heilig gezien werd omdat hij/zij gestudeerd heeft zijn allang voorbij wat mij betreft.
Op zich vind ik het stellen van vragen op bokt niet verkeerd - bij sommige aandoeningen blijken meerdere mensen in hetzelfde schuitje te varen en in die zin is het dan goed om ervaringen te delen en vooral ook om ideeën op te doen.
Zelf dokteren in de zin van allerlei homeopatische middeltjes lijkt mij uit den boze, zeker in het geval van hoefbevangenheid.
Jannepauli schreef:Ja,ook onze plaatselijke DA reageerde enigzins gepikeerd toen ik met allerlei ideeën op de proppen kwam.
Jannepauli schreef:Nou ja... in de tussentijd staat Pauli nog steeds met haar achterbeen omhoog ( wil haar gewicht er niet op zetten) en komt er morgen weer een andere arts voorbij.. ben benieuwd wat ik dan weer over me heen krijg. Het jaar begint weer goed.