Zammie schreef:Nombrado, denk dat het meer met de smaak van de distel te maken heeft, aangezien de mijne er ook pas nu aan zitten en voor die tijd er niet aanzaten...En aangezien de mijne net een bloedonderzoek heeft gehad en de leverwaarde perfect waren, denk ik niet dat het daarmee te maken heeft...
En geen bijverschijnselen van groene os producten? Nou de mijne heeft dit voorjaar voor het laatst wat daarvan gehad..Paard werd helemaal depri en stilletjes...Stopte en was binnen no-time weer over..Wel toevallig dat het anders samen zou zijn, maar hij had afgelopen najaar ook wat last van bij die kuur..Dus dat spulletje komt er bij mijn paarden niet meer in..
wacht even...lever reinigen wil niet zeggen dat ze wat aan de lever mankeren (en al helemaal niet te vinden is in sumiere bloedwaardes, als je daarin wat vind is het al te laat)
Er zijn periodes waarin bepaalde organen gereinigd worden. Een paard zal in de natuur daar zelf zijn bloemen kruiden of boomschors voor gebruiken. Dat is zijn natuur.
Veelal is het in juli dat ze dit gaan eten (en als het zou betekenen dat je paard een lever aandoening heeft, hebben ze het dus nu allemaal)
Nee, het gaat er meer om, dat er zo nu en dan reinigingen van het lichaam nodig zijn.
die hebben wij mensen ook. Er groeien ook bepaalde tijden van het jaar verschillende groente bv (is nu nauwelijks meer terug te vinden door de kassen)
Elke eetbare plant, groente, fruit of bloem heeft daarvoor een functie.
Ik ben wel benieuwd wat jij voor een kuur heb gegeven van de groene os, waar je zoveel problemen mee hebt gehad.
En of je dit "zelf" hebt gegeven of op advies van een therapeut/ dierenarts