Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xjessiex schreef:Oh ja nog wat..
Hoe zit het met de erfelijkheidsfactor van Spat?
xjessiex schreef:Welke vorm van spat ze heeft is me ook niet verteld maar op de foto´s was te zien dat de spleet(en) al deels aan elkaar zaten. En dat het al behoorlijk vergevorderd was.
greens schreef:Zie je dan bij Evita echt een 'haakje' zitten? Op de foto's van Annemiek zien we namelijk wel een beetje botvorming wat er niet hoort te zitten, maar het lijkt echt een bobbeltje te zijn?
pollewops schreef:Jennyxx, heb een aantal reacties gehad, waarvan 1 interessante. Er zijn wat berichtjes over en weer geweest, maar ze heeft nu een paar dagen niets van zich laten horen. Dus maar even afwachten hoe dat loopt. Daar zou mogelijk iets serieus uit kunnen komen. Heb wel aan je gedacht. Er had ook iemand gereageerd waar ik gewoon qua gevoel niet achter stond. Heb haar terug gemaild dat ik al een serieuze reactie had en gezegd dat ik nog iemand wist die in dezelfde situatie zat als ik. Maar helaas heeft ze daar niet meer op gereageerd.
Als het lukt zal ik je een andere reactie forwarden. Het was niet wat ik in gedachte had, maar wellicht jij wel.
Inmiddels heb ik voor mezelf wel besloten dat als het met de eerste genoemde persoon niets wordt ik me er maar bij neer moet leggen en dan mag ze lekker blijven. Dan maar iets minder fanatiek.
En hoe is de situatie nu bij jou? Ik heb je een pm gestuurd.
Storm2006 schreef:Hoi allemaal,
Ik ben er ook weer eens. Ik krijg iedere keer een dubbel gevoel als ik al die recties doorlees.
Storm is ondertussen ingespoten en moest nog 2 weken volledige boxrust... die twee weken duren zo lang... a.s. dinsdag is de laatste dag, dan mag hij 5 minuten per dag gaan stappen.
Ik ben toch wel benieuwd naar jullie herstel adviezen na inspuitingen. Misschien kunnen jullie daarover ook wat meer vertellen?
De DA zei dat we dan na dinsdag al een beetje verbetering moeten zien en dan 6 weken na de inspuiting moet er wel een (lichte) verbetering zijn, anders heeft een 2 keer inspuiten dus geen zin meer....