Maar, en net als de rest wil ook ik jou voor een grote teleurstelling behoeden. Laat een echo maken!!!
Als geen ander weet ik hoe je iedere strohalm vastpakt als je paardje iets heeft. Dus, naar welke kliniek ben je geweest voor de SO?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aukelizzy schreef:Het gaat hier heel goed! ( Klopt heel hard af!! )Ik kan eindelijk een beetje genieten van mijn paard.Gister ben ik met haar naar de les geweest en hebben we heel voorzichtig maar weer eens wat zijgangen meegepakt en dat ging erg goed! Vanmorgen toen ik haar van stal haalde hat ze geeneens spierpijn dus ik ben super blij. Ze is soms nog wel wat wisselend in het voorbeen, als ze wat spierpijn heeft is ze rechts wat korter. Maar op dagen zoals gister dat ze lekker los is dan voel ik niets en Tommie zag ook niets dus daar was ik heel blij om. Ik begin nu toch stilletjes aan te geloven dat het echt goed gaat.
Spierpijn in de buikspieren herken ik wel hoor Emy, Zhuf had dat vooral in het begin heel erg. Ik heb eerst tijden met haar aan de hand moeten stappen maar toen ik er ineens weer op moest en vroeg om aanspanning, toen kreeg ze ook flink spierpijn daarna. En nog steeds heeft ze daar wel eens wat last van. Ik voer trouwens om die reden wel vitamine E en Magnesium bij, en dat werkt voor Zhuf wel heel goed.
Ik vraag mij ook af hoe het met WL is?
Gulpje schreef:Balen dat je weer terugmoet Ireen, maar aan de andere kant is het ook weer goed dat je weet waar je aan toe bent. Wb vervoer, PB Femiaans anders even, zij heeft een paardentaxi en is de beste die je kan krijgen!