Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaikiemike schreef:@Casanova: Is de behandeling speciaal gericht op artrose? En zoja, op welke manier? Ik ga volgende week ook binnendoor zetten op aanraden van DA ivm knieprobleem. Ben benieuwd wat het effect is.
Het is helaas niet mogelijk om hem op ijzers te zetten, want hij trapt alles af, soms incl. hoef.
Teveel aan glucosamine: geen idee.
@simsco: als hij goed loopt, waarom dan enkel lange rechte stukken?
mystery1980 schreef:overleg het eens met je dierenarts, ik zag hier ekyflex arthro/repair staan, ik ga zo ook mijn dierenarts bellen om te vragen of dit een goede optie is. Ervaring heb ik helaas nog niet, ben zelf ook zoekende, succes!
Ka_tje schreef:ik heb gisteren de dierenarts aan de lijn gehad. Een nieuwe infiltratie met ontstekingsremmers en hyaluronzuur heeft niet echt zin. Omdat het nu al zo snel uitgewerkt was (na een maand) zal dat bij de nieuwe injectie waarschijnlijk net hetzelfde zijn. Heb met hem besproken dat ik een nieuw supplement ga geven dat hij erg aanraad. Het product is van cortaflex (en best prijzig). Ik hoop dat het een beetje werkt, maar heb mijn twijfels. Ik vraag mij af of het eigenlijk ooit nog wat beter zal worden.
Berdien schreef:Artrose gaat nooit meer over maar kan zeker verbeterenIk voer Lubrichon, daar zit ook hyaluronzuur in. Werkt bij mijn merrie fantastisch! Ze krijgt het dagelijks, ik doe zo'n 3 maanden met een pot van 4 kilo.
norton84 schreef:tja dat is het nadeel zo veel producten en merken je word er gewoon niet goed van. het blijft proberen wat betaal je voor die pot van 4 kg berdien?
mn paardje loopt momenteel slechter dus mischien weer eens keer inspuiten of mischien zelf via suplement geven. weet het nog niet
Maris schreef:Ka_tje, het is ook vaak niet de bedoeling om duivelsklauw altijd te geven. Meer als er een artritis verergering is.