Ik ga er verder niks over zeggen en ik bedoel dit ook niet als commentaar. Ik ben blij voor je dat je nu toch een oplossing gevonden hebt. suc6 ermee
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

KiWiKo schreef:in de middeleeuwen dachten ze ook dat de aarde plat was..........
dat ter zijde 

Citaat:Er staat ergens op bokt een filmpje waarop in slow-motion te zien is hoe een ijzer het hoefmechanisme kan verstoren. Met ook een filmpje van een ijzerloos paard. Was geloof ik van Arabesk maar ik kan me vergissen. Deze discussie is eeeiiiindeloos dus laten we daar maar over ophouden
! Ik zou willen dat mensen eens op hielden met hun mening door iemands strot te duwen.Citaat:Weet wat beter is voor het paard?. Niet meer met je vette reet op de rug van het paard gaan zitten.
Ga vragen om een slotje.
ik ga verder helemaal met je mee, jammer dat het zo gaat inderdaad. Ik irriteer me ook werkelijk kapot
heiditjj schreef:tsjah, moet je nagaan dat er al mensen in de middeleeuwen waren die beseften dat ijzers niet goed zijn voor de gewrichten van je paard.
Ik ga er verder niks over zeggen en ik bedoel dit ook niet als commentaar. Ik ben blij voor je dat je nu toch een oplossing gevonden hebt. suc6 ermee
Prisca schreef:Wat zijn die ijzerloos mensen toch drammers erg vermoeiend.
Begrijp nu waarom ik steeds minder lol in bokt heb. Ik ben een bokker van het eerste uur. Jammer dat er geen respect meer is voor mensen die lekker voor ijzers kiezen.
Weet wat beter is voor het paard?. Niet meer met je vette reet op de rug van het paard gaan zitten.
Ga vragen om een slotje.
heiditjj schreef:wie gaat er nu dan op door? Sorry, ik reageer niet meer. Ik geef mijn mening, daar werd om gevraagd, die mening verdedig ik als die afgekraakt wordt, precies wat jullie ook doen. Door dit over-en-weer spelletje gaat iedereen zich aan elkaar ergeren dus hou er alsjeblieft over op...
suleilitha schreef:Ik kan alleen maar zeggen, haal er eens een andere smid bij, niet elke smid is goed......