Hoe vaak hoeven krabben?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jeanine93

Re: Hoe vaak hoeven krabben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:25

ik 'schraap' met de zijkant van de hoevenkrabber metaal stuk *lekker duidelijk* langs de wittelijn of daar iets in zit, zoniet dan ist wel goed.. mijn paardje staat op weiland en zand, nou daar kan nie tveel mis gaan!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:08

Eik nooit..
Als ik kalkoenen moet draaien voor wedstrijd of springles wil ik er wel ff met een krabber doorheen krabben, maar anders nooit.

Op t werk doe ik t bij sommige wel iedere dag, als ze vervelend zijn bij de smid. Ze moeten wel gewoon weten dat ze braaf moeten zijn.

Achtervoeten optillen moet je gewoon handig heid in krijgen, en dus heel veel doen, bij veel verschillende paarden Ja Op den duur merk je vanzelf wat prettig is voor jou en paard, en wat niet Ja

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 19:14

Vandaag ondervonden dat je altijd voor en na het rijden zijn hoeven moet controleren (zeker als ze beslagen zijn). Cisco heeft koudbeslag voor en vandaag is 1 ijzer los gaan zitten. De nagel hangt er half uit en het ijzer hangt naar beneden. Niet rijden dus vandaag (en dit weekend) en wachten op de hoefsmid. Hij staat nu in de stal want lopen is niet verstandig. De hoefsmid is wel een toffe, hij komt om half 11 op zaterdagavond het nog repareren!!! Afgod

xTamaraa16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 17:06

voor en na het rijden.
dat doe ik namelijk altijd!