Ernstig kreupel na het op ijzers zetten.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Allejandro

Re: Ernstig kreupel na het op ijzers zetten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 13:59

russel schreef:
Stuur een mail naar van Nassau en stuur hem foto's, vraag zijn advies. Ik dacht ook dat mijn paard op de wiggen moest hij heeft het anders opgelost, dacht dat het onmogelijk was wat hij ging doen. Ben er blij mee dat het zo is gegaan.

Nou. ik heb eens een heel verhaal naar nassau gestuurd met foto's. nooit ook maar één woord terug gehad.
die mensen vallen me nu dus al tegen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 14:05

Dan heb je pech gehad want op mij heeft hij wel gereageerd, zijn emailbox zit elke dag bomvol..Je kunt hem elke avond tussen 7 en 8 bellen, na een hele dag werken, neemt hij ook nog eens de moeite om mensen aan de telefoon te krijgen..

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 14:16

Udo2001 schreef:
xkusssx schreef:
zou het niet wat iemand eerder vermelde dat nu de ab
is uitgewerkt er toch nog wat in de hoef zit wat zweert
en dat hij er dus nu weer last van heeft. misschien dat
eerst nog even na laten kijken en dat er evt nog uit laten
snijden en dan kun je gaan opvullen en dat ijzertje
eronder plakken.
weet niet hoor.. misschien een idee??
houd ons op de hoogte.

Hij was klinisch helemaal goed toen ik er mee naar de kliniek ben geweest.
De veearts zei dat het dus hoogst onwaarschijlijk was dat er nog wat in de hoef zit.
De antibiotica heeft hij al anderhalve week niet meer, dus de kans is echt nihil.
Ik heb nu dus een andere smid in de arm genomen, die mij vertelde dat het ijzer er dus ook nog scheef onder heeft gezeten. Volgende week zien jullie het resultaat van het beslag.

oke Haha! dan wens ik je heel veel sterkte en hoop dat het allemaal goed komt. gelukkig dat je
de " oorzaak " waarschijnlijk weet dat maakt het voor jezelf een stuk duidelijker en dan kun je bezig
gaan met de symtonen oplossen. Ik dacht ik doe maar even een gooi want dadelijk was je er later achter
gekomen dat dat het wel was en plaatste je dat in het topic en krijg je reacties als ' ja dat had ik al wel gedacht
dat dat het was' dan heb je er natuurlijk niets meer aan.

Nou succes!!!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 07:35

Update: Gisteren is de smid geweest. Heb voor de zekerhied zijn voeten nalaten kijken met de viseertang, maar geen reactie. Had ik eigenlijk ook niet verwacht. Dus paardje opgekapt, en er een alminium ijzer eronder laten plakken, moet zeggen ziet er goed uit. Het ijzer is zo geplakt dat de binnen kant dus hoger komt als buiten om het voetje in "balans" te krijgen. Moet ong 8 weken blijven zitten en waarschijnlijk is de hoef dan zodanig gegroeit (8 milimeter per maand) dat hij op een normaal ijzertje kan. Ik zal er aan denken om eens wat foto's er van te schieten. Vanavond ga ik kijken hoe hij ermee beweegt.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 07:58

Update: Woensdag ijzer eronder gezet, donderdag er al onder uit Boos!
Grr heb ik weer. De smid is gelijk weer geweest om het eronder te maken. Gisteren was de bedoeling om er weer even op te gaan zitten, maar tot mijn verbazing was ie niet meer zadelmak Bloos God wat ging ie te keer, aan de ene kant geeft het mij wel het idee dat ie eindelijk zichzelf weer goed voelt sinds weken, maar moet er dus ook nog op Nagelbijten / Gniffelen Maar het voornaamste is dus wel dat hij weer loopt als een trein. Ik hoop dat dit zo blijft, en dat ik weer lekker kan gaan hobbelen.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:27

fijn dat hij weer goed loopt! En als hij zich zo gedraagt zal hij zich wel beter voelen! Ik hoop voor je dat het nu goed blijft gaan en dat het rijden ook weer goed komt (ga er wel van uit, gewoon door blijven gaan!)

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 19:31

Ja, joepie Haha! heb er vandaag weer opgezeten en hij was erg gelukkig braaf. Ik heb de hoop weer op de goede weg te zitten en eindelijk weer volop van mijn aanwinst kan genieten.