en weer wat geleerd

edit: gewoon een vraagje, kan aan die verbening nog wat aan gedaan worden? (bijv. weghalen) of is dat echt blijvend, als je paard het eenmaal hebt is er niets aan te doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Jennifer_ schreef:Dit vind ik wel eens interessant om te zien. Nog nooit een hoef van de binnenkant gezien. (ja, wel eens een doorgesneden model van een plaatje van internet)
en weer wat geleerd
edit: gewoon een vraagje, kan aan die verbening nog wat aan gedaan worden? (bijv. weghalen) of is dat echt blijvend, als je paard het eenmaal hebt is er niets aan te doen
. detour schreef:ik vind het nl ook wel link als je dingen meldt waarvan je eigenlijk niet zeker weet of ze kloppen; dan krijgen mensen een verkeerd beeld, misschien eerljik aangeven wat wel wetenschappelijk is en wat niet?..
Maar dit terzijde.
Dorien66 schreef:De gedachte achter het topic vind ik hartstikke goed en ik vind het dan ook erg jammer dat er meteen weer (uit bekende hoek) spijkers op laag water worden gezocht. De intentie van Arabesk is niks meer dan anderen eens een kijkje aan de binnenkant te verschaffen. Daarbij kiest ze termen die voor de leek goed te begrijpen zijn. Het verschil tussen de champignon-structuur en de witte lijn is sowieso 'discutabel' te noemen, ook voor alle (vaak zichzelf benoemde) experts met knappe websites. Een discussie waarop de gemiddelde paardenhouder absoluut niet zit te wachten.
Laten we het topic nou houden waar het voor bedoeld is: een kijkje aan de binnenkant van de hoef. Niks meer, niks minder.

. Arabesk schreef:precies
en met of zonder wetenschappelijke namen kan je ook prima leren bekappen trouwens
Als ik tijd heb, morgen weer een nieuw interessant topic.