Mazzel naar de kliniek... iets met zijn kroongewricht??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Re: Mazzel naar de kliniek... iets met zijn kroongewricht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 09:45

Dat ken ik. Maar Vien blijft zowiezo nog 9 maanden daar staan, denk dat het ook geen zin heeft om dan na anderhalve maand al te kijken hoe ze loopt. Bovendien heeft de laatste blessure die ze er bij heeft gekregen (beschadiging in het bandje tussen de sesambeentjes) minstens een half jaar rust nodig. Kan zijn dat ze nu al wel goed loopt, maar daar is de beschadiging nog niet mee weg. Te vroeg belasten is dan weer een stap achteruit.

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 10:23

Een paar weken geleden ben ik naar een open dag geweest van de kliniek in Utrecht. We kregen daar een college over peesblessures. Ze zeiden daar dat een peesblessure een jaar tot anderhalf jaar nodig had om te herstellen. Je kan beter te lang wachten dan te snel erop. Maar ben blij dat hij na 4 maanden rust eindelijk goed draaft... Dan kan ik nu nog wel heel lang wachten, want ik weet waarvoor ik het doe!!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:55

ACSM schreef:
Een paar weken geleden ben ik naar een open dag geweest van de kliniek in Utrecht. We kregen daar een college over peesblessures. Ze zeiden daar dat een peesblessure een jaar tot anderhalf jaar nodig had om te herstellen. Je kan beter te lang wachten dan te snel erop. Maar ben blij dat hij na 4 maanden rust eindelijk goed draaft... Dan kan ik nu nog wel heel lang wachten, want ik weet waarvoor ik het doe!!

Die instelling heb ik inderdaad ook. Beter te lang rust dan te snel weer beginnen. Als alles er wel goed uit ziet in April blijft ze ook nog gewoon tot september daar staan, lekker in de wei lopen.