Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ratzel schreef:Ik wil even met jullie delen dat mijn paard nu heel goed gaat. ik ben er zo verbaasd over. Ik dacht dat hij heel vroeg met pensioen moest maar deze week liep hij eigenlijk zo goed dat ik hem langzaamaan weer wil gaan oppakken. Hij zal het M niet meer halen maar zolang hij maar lekker soepel blijft lopen vind ik het allang best. Hij stond toch deze week te bokken en te rennen dat ik eerst dacht dat het ons jonge paard was! Echt niet te geloven, werd er zo blij van. Houdt moed! Met geduld en tijd kom je een heel eind.
ratzel schreef:Ik wil even met jullie delen dat mijn paard nu heel goed gaat. ik ben er zo verbaasd over. Ik dacht dat hij heel vroeg met pensioen moest maar deze week liep hij eigenlijk zo goed dat ik hem langzaamaan weer wil gaan oppakken. Hij zal het M niet meer halen maar zolang hij maar lekker soepel blijft lopen vind ik het allang best. Hij stond toch deze week te bokken en te rennen dat ik eerst dacht dat het ons jonge paard was! Echt niet te geloven, werd er zo blij van. Houdt moed! Met geduld en tijd kom je een heel eind.
dynamiek schreef:Zo effe een verslagje van mij beter laat dan nooit, was effe druk met mijnnieuwe kitten![]()
De fotos waren goed en het was niet verder gekanteld, met als resultaat dat ze nu op speciaal beslag staat zooltje met kit en mag gaan opbouwen met stappen en dan mag ik er over 3 wekens zelf op om te gaan stappen!! Ben zo blij dat we nu eindelijk de goede kant opgaan, wel moet ik dagelijks er in de gaten houden als ze stijf de stal uitkomt moet ik weer een stappie terug, ik mag trouwens niet longeren en of losgooien das minder als ik er eerdags op moet want het is een tijdbommentje vermoed ik