youngster schreef:Wat mij hier opvalt is dat alleen de "naturals" het goed kunnen doen en de rest niet. Zo kan je niet discuseren.
Ik kan best openstaan voor een andere methode ( wil niet zeggen dat ik het zelf ga toepassen) Maar als iemand compleet met foto's en filmpjes wil bewijzen dat zijn/haar paard echt vooruit is gegaan wil ik mijn mening best bijschaven. Tot nu toe hou ik er totaal niet van als mensen hun eigen beesten gaan bekappen en maar wat snijden in de hoeven. Hoefsmid is een vak apart en niet voor iedereen weggelegd, en hoe het bij mij overkomt is dat het idd geldbesparend is zo maar ook dat iedereen maar voor hoefsmid kan spelen, en dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
Waar staat dan dat alleen naturals het goed doen
Ik heb nou al 2 x geprobeerd te zeggen dat wat mij betreft iedereen moet doen wat hij/zij denkt dat in het belang van z'n paard is. Maar mijn nekharen gaan recht overeind als mij verweten wordt dat ik in mijn paard z'n voeten hak omdat ik geen zin heb om er geld aan uit te geven.
Ik nodig iedereen van harte uit om eens te komen kijken als mijn bekapster (gediplomeerd) Oberon's voeten onder handen komt nemen. Ze komt elke maand (a 40 euro per keer), dus mogelijkheden genoeg.