Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vlieland schreef:Ik heb bij mijn pony het er ook onder zitten hij kreeg altijd erg snel scheuren in zijn hoeven en met deze ijzers geen scheuren of afbrokkelingen meer totdat ze weer vervangen worden. Wij hebben ze alleen wel van een ander merk uit Duitsland en ze zijn daar niet felgekleurd maar gewoon doorzichtig dus niet zo opvallend. Ik weet zo de site niet uit mijn hoofd maar als iemand er interesse naar heeft dan kan ik het nog wel opzoeken en eventueel hierop zetten of pb sturenHet bevalt heel erg goed!
JollyJumper schreef:Jumper heeft sinds deze week EW onder. En op zich ben ik er heel tevreden mee, alleen een probleempje... Ze zijn eigenlijk te klein!
En dus zullen ze er na deze keer weer onder weg moeten.
Mijn smid had het al gezegd toen hij ze aan het passen was, en hij heeft stad en land afgebeld om grotere te vinden, maar de maat die Jumper nu onder heeft (150) schijnt de grootste te zijn die er gemaakt word! Tja, en te kleine 'ijzers', of dat nu EW zijn of iets anders, zijn natuurlijk nooit goed. Dus dadelijk komen er weer gewone ijzers onder, jammer genoeg
bart6699 schreef:Er is inderdaad een 160 mm, maar dit is geen EW maar een Dynamix.
Dit beslag lijkt erg op een EW, maar het heeft een bruin/ grijze kleur.
Ellemiek heeft ze op voorraad....
Kathleen_vW schreef:Kendi staat weer op normaal beslag. Ze loopt nog steeds niet helemaal zuiver op het harde, maar is met rijden wel minder stijf, eigelijk weer op oud niveau. Ze scheuren nu in iedergeval niet meer